Guggo Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 i fredags guidade jag runt små 9or som kom på besök på niornas dag. ganska skoj. Särskilt med roliga kommentarer. -På er vänstra sida så ser ni en historielärare, var vänlig använd inga blixtar, eftersom skarpa ljus gör den agressiva :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 låt mig tänka efter...........................nepp ja kommer itte på nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 att man kan utveckla mordiskt hat under en mattelektion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Officer_Joey Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 kan itte va mycke ja har lärt mig B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 att man kan utveckla mordiskt hat under en mattelektion Wow, kan du lära mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 jag har lärt mig att man inte får bygga torn med 4 i radbrickor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 Harlärt mej att man får skäll om man bygger torn med 4 i radbrickor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Igår var det meningen att jag skulle lära mig om hårddiskar och hur de funkar, men jag förstår nada. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Vi har inte överdrivet bra utbildning, men idag gjorde jag ett matteprov och skrev en uppsats. Lärde mig inte så mycket på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Idag har jag lärt mig: Att uppskatta träslöjdslektionerna mer. Att jag saknar suddgummi, samt att det finns LÖGNHALSAR i min kompis klass som påstår att han är sjuk när han inte är det. Avskyvärt. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Att so prov är dryga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 Idag har jag lärt mig: Att uppskatta träslöjdslektionerna mer. Att jag saknar suddgummi, samt att det finns LÖGNHALSAR i min kompis klass som påstår att han är sjuk när han inte är det. Avskyvärt. <_< Haha fejksjuka personer finns det gott om i min klass :P.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.