Scones Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 @ Draghon , :P men kul var de ju..NAND och NOR..75C låter bättre tycker ja :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KICKFOOT Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Inget!!!!!!!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fillekille91 Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 ja har inte lärt mig något nyttigt idag vi hade 2h Hemkunskap och 2h Svenska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Själv har jag lärt mig att nästan bränna vid förvarma mackor med svampstuvning. Annars har det varit en ganska slö dag :), har hittat på alltför mycket skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 För mycket skit kan ja hålla med om.. :) Ingen BH-stöld? :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 (redigerat) Lärde om mikroorganismer som man läst om många, många gånger. Doppade dessutom nästippen och tungan i någonting burk "sterilt" (ren typ fri från baktierier) smakade inte särskilt gott :D Och så ska man vänta i en vecka för att låta bakterierna föröka sig och resten vet man ju redan. Hade 90 minuter rast idag. Suck. Lärde mig att man visst man fördriva med mördarbasket. Lärde mig att kärleken övervinner allt (haha, tittade på Björnbröder på engelska :D) Redigerat 2 September 2005 av The heroin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Markens jordlager. hyperkul <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Lyckades övertyga min kompis att det heter en rulle (med godis) och inte ett rör, vad han nu fick det ifrån. Vi försökte kompromissa med tunnel, men det gick inte. 90 min rast, jovisst , det hade vi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Lärde känna Blå vägen --- en löpbana i skogen runt skolan på 3,5 km. Kommer alltid vilse (nästan i alla fall) och kommer sist trots jag har super kondis och springer bättre än de flesta i klassen <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 jag har lärt mig att man inte ska sova på lektionerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Jag inte lärt mig nåt, för jag kan redan allt. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A4L Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 hm,vad har jag lärt mig idag då? Jag har inte lärt mig ett piss men jag har fått reda på att en snubbe är fag i grannklassen så han måste mobbas bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.