Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Oh man,jag har gått 7 kilometer idag,vandrat alltså i 5 timmar :cry:<------Astrött Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 (redigerat) Humtidum, kom precis hem från Gamleby där våran skola har slöjd, hemkunskap och bild :). Gjort en silverring och lagat lite grekisk kyckling. Herrej*vlans massa film och spel med polarna på rummet dessutom :D Gamleby? låter som en hembyggdsgård typ... 7 km! ojdå jag cyklar och går typ nån halvmil på varje postrunda. varje dag. någon räknade ut att det var över 7000 trappsteg i alla hyreshus. iofs delat på två men ändå. fast imorrn är sista dagen :( Redigerat 6 Oktober 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Tja, den senaste veckan har jag lärt mig läsa hiragana, typ det mest värdefulla jag lärt mig i skolan någonsin ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Aja, jag har lärt mig att lägga upp en blandat krets med parallell kopplingar och seriekopplingar inuti samt utanpå parallellkopllingen...Hmm, det låter som om jag borde veta vad du snackar om.. Men det gör jag inte. Öh. :huh: Jag vet iallafall att jag fick mitt livs första IG på en uppgift i svenskan. Hupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Humtidum, kom precis hem från Gamleby där våran skola har slöjd, hemkunskap och bild :). Gjort en silverring och lagat lite grekisk kyckling. Herrej*vlans massa film och spel med polarna på rummet dessutom :D Det är en sovstad med elaka moppepojkar som skapar bråk mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Har lärt mig att jag ska gå Humanvetar programmet tills jag slutar 9:an. Skönt program ^^ Det är just precis vad det är... ^^ Längtar efter att få vara med i lektionerna; Filosofi & Estetisk Utbildning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Har lärt mig att man ska göra läxan helst på rasterna, för kl.23:58, skriver man inte särskilt bra..fast det blev ett bra betyg på uppgiften ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 (redigerat) Jag Gillar Dig / NesseN Redigerat 14 Oktober 2005 av mantis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Att svarva på slöjden hade aldrig gjort det för Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 att Gustav Vasa var en riktig karla karl. Och att matteprov är läskigt :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Fick lära mig spanska i torsdag mycket ;). Går i 6:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 idag hade vi repetion av presens böjningen i Finska :zzz: (suck). Men lärde mig det till slut :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.