Katt Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Min dator har blitt jätteseg helt plötsligt. Hur kan det komma sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fillekille91 Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 prova att köra en Ad-Aware och Spybot dem har fixat mina prolem när min dator har gått segt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mackeyi Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Min dator har blitt jätteseg helt plötsligt. Hur kan det komma sig? Du kan ha virus i din dator och då kan du försöka att köra en virussökning.. Det är det ända du kan göra om du inte redan vet vad som är problemet!! Det var allt för mig hörs.... B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 kolla även om du har många ikoner nere i högra hörnet av skärmen (vid klockan). har du det så rensa de du inte behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Är Adware och spybot GRATIS? Har kör igenom datorn med Panda antivirus, de hitta ingenting. Ska kanske uppdatera det, men då måste jag gå in på internät. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Panda lär ju inte inte hitta din småfiler som gör datorn segare, inte Ad-Aware heller för den delen. SpywareDoctor hittar dom små jävliga filerna, inte dom stora som synns. Värt ett försök. Annars kan du köra Diskränsning (Start>Program>Tillbehör>Systemverktyg>Diskränsning), där du tömmer Temporära internetfiler, och andra äldre filer. Du kan även testa att tömma din TEMP-mapp i Windowsmappen, om du använder Win 2000 så får du inte glömma att det är den som ligger i System 32, Caps Lockad, och inte den andra. Annars ligger den i C:/Windows/System32. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fillekille91 Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Är Adware och spybot GRATIS? Har kör igenom datorn med Panda antivirus, de hitta ingenting. Ska kanske uppdatera det, men då måste jag gå in på internät. ja dom är gratis du kan söka på Google.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Spybot search and destroy och ad-aware SE är de enligt mig bästa alternativen...ett annat tips är att kolla upp nogrannt villket företag som gjort programmet, det finns många oseriösa företag som lägger till sina skitgrejor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Ad-aware är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 kolla hur mkt plats i hårddisken du har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Oftast brukade min data bli seg eftersom det fanns många saker i skrivbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 (redigerat) Min morsa hadde 59 st spy-ware.....när jag laddade hem ett scaning program å körde det... :blink: Redigerat 2 September 2005 av =Quit= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.