Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Min dator har blitt jätteseg helt plötsligt. Hur kan det komma sig?

Du kan ha virus i din dator och då kan du försöka att köra en virussökning..

Det är det ända du kan göra om du inte redan vet vad som är problemet!!

Det var allt för mig hörs.... B)

Skrivet

Är Adware och spybot GRATIS?

Har kör igenom datorn med Panda antivirus, de hitta ingenting. Ska kanske uppdatera det, men då måste jag gå in på internät.

Skrivet

Panda lär ju inte inte hitta din småfiler som gör datorn segare, inte Ad-Aware heller för den delen. SpywareDoctor hittar dom små jävliga filerna, inte dom stora som synns. Värt ett försök. Annars kan du köra Diskränsning (Start>Program>Tillbehör>Systemverktyg>Diskränsning), där du tömmer Temporära internetfiler, och andra äldre filer. Du kan även testa att tömma din TEMP-mapp i Windowsmappen, om du använder Win 2000 så får du inte glömma att det är den som ligger i System 32, Caps Lockad, och inte den andra. Annars ligger den i C:/Windows/System32.

Skrivet

Spybot search and destroy och ad-aware SE är de enligt mig bästa alternativen...ett annat tips är att kolla upp nogrannt villket företag som gjort programmet, det finns många oseriösa företag som lägger till sina skitgrejor

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...