ELF Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Jag har har alltid gillat skolmaten som vi har fått, men den skulle kunna vara lite bättre. Den är ju inte lika god som hemma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Kommande vecka skolmat för oss: Måndag: Fiskpinnar, remouladsås, potatis Tisdag: Blodpudding, lingon och vinbärsylt, frukt Onsdag: Pastagratäng med köttfärs och ostsås Torsdag: Ost & Korvsallad, dressing, baguette Fredag: Kyklingryta, Ticka masala, ris ungefär så ser maten ut för oss. men det brukar vara godare. GODARE!? :huh: Jag har inget ord till nåt av dem, vi får bara minst en av rätterna varannan månad.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 Ja den duger, Nästan bara vegetariskt men det duger! <_< :angry: Våran är också nästan bara vegetariskt ibland går det men oftas inte :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 nja de flästa e ju ätbart men ja gillar inte gummikorven och låssas mosen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 (redigerat) Idag hade vi vårt underbara potatismos, den fulländade fusionen mellan pulvermos och lagom stora potatisbitar. Utsökt. Verkligen. Korven ägnade jag inte en tanke åt. Redigerat 21 September 2005 av nebbig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Maten i min skola är ibland (ca 1 gång/läsår) god.......... annars........ USCH!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Skolmaten här i Holland är ju mycket bättre än den svenska, även om man får en j*vla massa mackor xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Jag tror att jag överlever skolmaten Men potatisgratengen... Dom kunde lika gärna skriva att de e potatismos! De är bara en trögflytande sörja på talriken :blink: Men maten är ganska god dom dagarna de inte är potatisgrateng Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 ja maten e väl helt ochej och den är inte giftig heller! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
J_Lund Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 sådär...ibland har dom verkligen skitmat..o ibland har dom "festmat"(som mattanterna kallar det...haha) men vi får oftast två maträtter...en ny maträtt varje dag...o så rester från dagen innan...;) haha.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Ibland är det god mat och ibland går det inte ens att titta på de ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 http://forum.fuska.se/Skola-t46382-s60.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg