Hoppa till innehåll

Ljudinställningar I Windowsxp


epaaj

Rekommendera inlägg

Jag testade det du sa lite nyss. Allt är som för den första användaren. Ser likadant ut. Förutom privata inställningarna. Jag ser ingen annan utväg än systemåterställning.

Men det borde finnas det. Om något kan ändras till det sämre borde det även kunna ändras tillbaka till det bättre på något sätt. Frågan är bara hur.

 

om du ändå vill göra systemåterställning brukar du hitta det under hjälp & support.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du provat att det har funkat med ett annat ljudkort??

 

Winamp funkar med båda ljudkorten. Både det inbyggda i moderkortet och det andra. Men som jag sagt tidigare så kan jag inte välja att använda något av dessa i ljudinställningarna i kontrollpanelen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om det inte var en personlig inställning, som skulle ha kunnat ställa om sig hursomhelst, så är det ändå ingen nytta att göra en systemåterställning.

Den ändrar också till fungerande personliga maskinvaruinställningarna. Plocka ut ljudkortet och återanslut, ett jobb som inte är alltför jobbigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om det inte var en personlig inställning, som skulle ha kunnat ställa om sig hursomhelst, så är det ändå ingen nytta att göra en systemåterställning.

Den ändrar också till fungerande personliga maskinvaruinställningarna. Plocka ut ljudkortet och återanslut, ett jobb som inte är alltför jobbigt.

 

Att plocka ur och sätta tillbaka kortet låter inte nödvändigt. När jag avinstallerade kortet förut och startade om datorn sa XP att en ny maskinvara hittats. Det borde fungera på samma sätt som att ta ut och sätta tillbaka den igen.

 

Menar du att det inte är till någon nytta att göra en systemåterställning nu? :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har haft samma problem, det är någo fel i windows xp, det ska komma en ett felmedelande och sen den fil som saknas ska du söka på microsoft hemsida och så kommer du få leta lite på den sidan men det är något sånt, kommer inte direkt ihåg hur jag gjorde, men det är så man gör och så ska det fungera du ska ladda ner någon fil och lite sånt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...