Waluigi Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Jag vet att det är ett nytt spel till gamecube men var går det ut på?????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 öö vad e det då ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 man ska typ titta på små filmer som aldrig visats för! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 channel kommer under 2004 tror det var i mars alla dem här nya spelen kommer tillsamans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waluigi Skrivet 1 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 ja har förhandsbokat de förra veckan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Det låter inte dumt för den som gillar Pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Jag tror att man ska vara reporter för en pokemon kanal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Ja något sånt var det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 man har en pikachu och sen tittar man på tv men så måste man hitta kanaler och sånt sen kan man köpa prylar till sin pikachu och få pokémon vänner om man har ruby eller sapphire så kan man få Jirachi! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Den kommer ut idag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Fast jag tror att pokemon colloseum kommer att vara bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Kan man inget annat än att titta på tv? Som att gå runt t.ex? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg