Tilda Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Hej jag vill köpa Nintendogs! Men jag orkar inte vänta till det kommer hit till Sverige! Så jag tänkte köpa det från en sida som har importerat från USA! Tycker ni att jag ska köpa det nu lr vänta tills det kommer till Sverige? Man kan väl köra spel från hela världen på en Nintendo DS Tacksam för svar // Tilda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Jo, Man kan spela spel från hela världen (från vad jag hört iallafall). Men jag tycker att det är värt att vänta, Bara ca en månad kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 4 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Varför måste man vänta!? Det är ju liksom ingen skillnad, bara att manualen är på engelska i stället för svenska! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Man kan köpa det nu på nintendo.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 4 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 (redigerat) Kan man!? OOH Det måste jag checka in :D :cool: Men tror du inte att det är att man bokar så får man det 7 oktober? Man får väl inte på en gång va?? Redigerat 4 September 2005 av Tilda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 jag tror inte att man bara bokar det. isåfall skulle man kunna boka zelda twilight princess och mario party 7 också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 4 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Jo man bokar bara! Jag testade, jag lade det i kassan och kolla då stod det typ av köp " förhandsbokning". Dessutom var det 100kr dyrare än där jag har sett det! Ska nog importera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Jo man bokar bara! Jag testade, jag lade det i kassan och kolla då stod det typ av köp " förhandsbokning". Dessutom var det 100kr dyrare än där jag har sett det! Ska nog importera Det blir lite billigare när man är medlem där, 40kr billigare tror jag :visslar: Och ÄR DET BARA EN MÅNAD KVAR TILLS SPELEN KOMMER TILL SVERIGE!Då har jag ju bara lite tid på mej att spara till en ds och sedan dacshound and friend(tror det stavas så) annar kommer det väl vara slut och jag får bara 50kr i månadspeng :o *gråter* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Det kommer ut den 8:e oktober. då fyller jag år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Man kan inte linka med nån som köpt det här så du vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Man kan inte linka med nån som köpt det här så du vet. Men det borde väl gå att linka den usa-nintendo dogs spelet(vet inte vad man kallar det) och europa- nintendo dos spelet. Är inte dom lika fast den ena kommer från usa? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 4 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Nu finns det ingen återvändo!! Har beställt och fick 50 kr i rabatt :D Väntar bra på att det ska dumpa ner i brevlådan ;) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg