the jedi Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Skrivet 31 Oktober 2005 På alliance ska du vara Dwarf Paladin! :D
hyldran0 Skrivet 1 November 2005 Rapport Skrivet 1 November 2005 (redigerat) Jag säger bara: for the alliance! Gillar druid Redigerat 2 November 2005 av hyldran0
Gäst Beldur Skrivet 1 November 2005 Rapport Skrivet 1 November 2005 Jag säjer bara: For the horde och hatar alver Borde bli inbördeskrig i alliancen, Humans och Night elfs mot Dwarfers och Gnomer. Hatar NE och Humans.
the jedi Skrivet 1 November 2005 Rapport Skrivet 1 November 2005 Jag hatar Humans och Gnomes mest. Men jag älskar Dwarfs! :D
Scones Skrivet 1 November 2005 Rapport Skrivet 1 November 2005 Alla newbies kör Alliance. Ja säger bara, Lord of the Ring.. Eller så kör dom Gnomes bara för dom e som små fula barn. :) Klart det finns många seriösa spelare på Alliance, men jag tror f*n där e fler på Horde. Själv tycker jag dock att Dwarf och Tauren e coolast, så jag har inget imot raserna Alliance igentligen. Men nu e det dags att lira upp en ny, skapade precis en Tauren shaman och tänker väll lira upp den till 20-25 nu på lovet. Btw, kolla på BG, horde vinner f*n så mycket oftare än alliance.
sp1n Skrivet 2 November 2005 Rapport Skrivet 2 November 2005 Beror på vad man spelar för bg, Horde > Alli i AV på dem flesta servrarna, sen så spöar alli på WSG o AB. ktnxbye.
hyldran0 Skrivet 2 November 2005 Rapport Skrivet 2 November 2005 Night elf Druid Lätt! :cool: Ja dom är fett sköna :medieval:
Piickles Skrivet 5 November 2005 Rapport Skrivet 5 November 2005 antingen Dwarf Hunter eller Tauren Shaman.... någe annat kan det inte vara :P
Merimi Skrivet 5 November 2005 Rapport Skrivet 5 November 2005 DU MÅSTE VARA HORDE! Annars blir det inge kul när hela horde kommer till iron Forge :evil: Horde är mycket coolare,jag föredrar undead,troll vilken class som helst :P
hyldran0 Skrivet 12 November 2005 Rapport Skrivet 12 November 2005 TROLL SHAMAN! lol det var ju alliance :visslar:
Rekommendera inlägg