the jedi Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 På alliance ska du vara Dwarf Paladin! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 (redigerat) Jag säger bara: for the alliance! Gillar druid Redigerat 2 November 2005 av hyldran0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Jag säjer bara: For the horde och hatar alver Borde bli inbördeskrig i alliancen, Humans och Night elfs mot Dwarfers och Gnomer. Hatar NE och Humans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Jag hatar Humans och Gnomes mest. Men jag älskar Dwarfs! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Alla newbies kör Alliance. Ja säger bara, Lord of the Ring.. Eller så kör dom Gnomes bara för dom e som små fula barn. :) Klart det finns många seriösa spelare på Alliance, men jag tror f*n där e fler på Horde. Själv tycker jag dock att Dwarf och Tauren e coolast, så jag har inget imot raserna Alliance igentligen. Men nu e det dags att lira upp en ny, skapade precis en Tauren shaman och tänker väll lira upp den till 20-25 nu på lovet. Btw, kolla på BG, horde vinner f*n så mycket oftare än alliance. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp1n Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Beror på vad man spelar för bg, Horde > Alli i AV på dem flesta servrarna, sen så spöar alli på WSG o AB. ktnxbye. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Gnome Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Night elf Druid Lätt! :cool: Ja dom är fett sköna :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 antingen Dwarf Hunter eller Tauren Shaman.... någe annat kan det inte vara :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Merimi Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 DU MÅSTE VARA HORDE! Annars blir det inge kul när hela horde kommer till iron Forge :evil: Horde är mycket coolare,jag föredrar undead,troll vilken class som helst :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 jaja båda sidor är lika bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 TROLL SHAMAN! lol det var ju alliance :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg