Dark Link Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 på vilken sida? Ehh, om jag ska vara ärlig minns jag inte, (Sorry! :cry: ) det var länge sen men jag såg det på nån engelsk sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 15 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 äh men det kommer säkert nån annan som vet vad den sidan heter för det vore ju va lite kul att höra om den missilen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 äh men det kommer säkert nån annan som vet vad den sidan heter för det vore ju va lite kul att höra om den missilen Missilen?? Jag sa bombpil! Det är skillnad. Förresten, om man kollar på trailern kan det också se ut som en konstig eldpil, men dom skrev bomb-pil :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 15 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 ja men man kan väl få kalla bombpilen för en missil för det flyger genom luften och exploderar när den träffar något alltså nästan som en missil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Kebab_Lord Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Hoppas det kommer nån form av pinne! Pinnar är alltid coola. Med pinnar kan man göra många saker som t.ex många små pinnar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Hoppas det kommer nån form av pinne! Pinnar är alltid coola. Med pinnar kan man göra många saker som t.ex många små pinnar. Ehh, menar du som Deku Sticks, eller bara driver du med oss? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 16 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 jag tror att han driver lite med oss och så kommer det en slags lykta i spelet så man har inte så stor användning av dekusticks som facklor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Kebab_Lord Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Ehh? Jag driver inte med er, den som startade tråden frågade vilka vapen man tror att det kommer till spelet. Jag svarade, jag vill ha en pinne. Inte Deku Sticks dom suger för dom går av hela tiden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mag_net_ Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 <_< ... Lite fakta så ni alla vet.. Nintendo Eu har sedan den 2 Augusti 2005 klurat på när f*n de ska släppa ut Zelda tp . i september , sedan mars , och sedan´i slutet av april. man blir ju så in i h*lvete hjärnstörd av all denna fuckin länktan!!! Link redan upplevt spelen ni har spelat tidigare på n64. Han är nu fullt vuxen.0ch har flyttat ut i en by utanför hyrule. Först trodde jag att det här spelet börjar om på nytt men link lämnade epona och gjorde sig av med alla sina ägodelar och bodde lugnt i sin lilla by. Det ni långsamt gör i det här spelet är att när ni klarar och besegrar ondskan i spelet hittar ni långsamt era gamla vapen som gjort er av med tidigare. Först har Link ett svärd som han får av de som ber link att ställa upp som en av de män som ställer upp att fösvara hyrule mot ondskan som ångsamt sprids. Senare i spelet hittar man master sword , Juste ,den där skölden var det enda han hade sparat från gamla tider.. <_< /Ändrat av mag_net_/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 låter bra............de e typ som om han gör en come back här i twilight princess :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 det brukar födas en ny link i varje spel så det som mag_net_ skrev låter inte så troligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razziel93 Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 jag tror han har dom gamla vanliga sakerna svärd båge bomb och såna saker det man inte vet får man ta reda på :P sen så lät det rätt vettigt det han sa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg