NightMaker Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 20 september så kommer spelet ut :( .... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Jag har hört att det kommer 21 September... :blink: Aja, det kommer nån gång i september antagligen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 hmm.....var det inte i november den skulle komma ut??? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jag har hört att det kommer 21 September... :blink: Aja, det kommer nån gång i september antagligen... ok men ingen stor skilnad någon gång så :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Vilka vapen tror ni att det finns i Twilight Princess? Tänk om man kunde bli en varg! Fatta coolt!!! *ironi* XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 hmm...........undrar om man kan ha nån sorts vapen när man e varg??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Tänk om man kunde bli en varg! Fatta coolt!!! *ironi* XD Om? Det är ju redan bestämt. Det är tveksamt om Link kommer ha några vapen som varg. Möjligen att Midna kan använda nån... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 hmm...........undrar om man kan ha nån sorts vapen när man e varg??? Man har väl sina tänder o klor haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Det finns iallafall en ny item som heter Grappling Hook, som har samma funktion som Hookshot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Det finns iallafall en ny item som heter Grappling Hook, som har samma funktion som Hookshot. grappling hooken finns väl i ww? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Man kanske skulle kunna ha fiskespö hela tiden med sig. Så att man kan stanna lite vart man har kust och fiska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Tänk om man kunde bli en varg! Fatta coolt!!! *ironi* XD Om? Det är ju redan bestämt. Det är tveksamt om Link kommer ha några vapen som varg. Möjligen att Midna kan använda nån... <{POST_SNAPBACK}> Lol,jag sa ju att jag var ironisk :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg