sir axel Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 (redigerat) Alla snackar ju om att det spelet skulle komma till N R så jag blev lite orolig :P Men nu vet man ju (sen ett tag tebax) att det kommer att komma till GC längtar j*vligt mkt efter det spelet :blink: Babian, det du säger kan mkt väl vara möjligt. Världen som han kommer till i TP när han blir varg e ju som en motsvarighet till mörkervärlden i Lttp... Redigerat 30 December 2005 av sir axel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 ingen aning,,, tror det blir att när man sticker ner på havets botten ser man ganandorf där me master sword i sig så drar man de osså lever ganandorf igen o så... :D Master sword iaf :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 svärd, pilbåge, bumerang (Stavning?) lär ju finnas med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkerman Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 The legend of zelda Twillight princes släpps den 9 mars.Jag har kollat upp det i affärer och på klubb nintendos hemsida(jag ä medlem).Det ska bli kul och spela det för hästen epona ä med och man kan även skaffa hundar i spelet och paddla kanot.Jag har en trailer om spelet och den är skitcool.När Link rider på epona på ett fält blir han attackerad av några snubbar men han dödar dem snabbt med sitt svärd(när han sitter på hästen).forest temple är med.Och den staden där han träffar epona heter Toaru Village....visste ni att det skulle ha släppts innan jul men nu vet ni när det släpps....PS Jag kan mycket om Zelda alltså har jag härmat lite av links namn.SES MVH LINKERMAN PS2(inte konsollen)Behåll detta chatforumet så man kan snacka med andra som älskar Zelda spelen.SES :ZELDA: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 The legend of zelda Twillight princes släpps den 9 mars.Jag har kollat upp det i affärer och på klubb nintendos hemsida(jag ä medlem).Det ska bli kul och spela det för hästen epona ä med och man kan även skaffa hundar i spelet och paddla kanot.Jag har en trailer om spelet och den är skitcool.När Link rider på epona på ett fält blir han attackerad av några snubbar men han dödar dem snabbt med sitt svärd(när han sitter på hästen).forest temple är med.Och den staden där han träffar epona heter Toaru Village....visste ni att det skulle ha släppts innan jul men nu vet ni när det släpps....PS Jag kan mycket om Zelda alltså har jag härmat lite av links namn.SES MVH LINKERMAN PS2(inte konsollen)Behåll detta chatforumet så man kan snacka med andra som älskar Zelda spelen.SES :ZELDA: jag har en 30 min lång film om det, ruskigt snyggt :D. Läste någonstans att hästen inte behöver heta Epona man kan själv bestämma vad den ska heta (tror jag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primat Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Såhär kommer layouten att se ut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primat Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 eller såhär... inte 100% bestämt tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Nej det är inte bestämt ännu.. Linkerman, spelet har blivit försenat tills någon gång i April eller efter April ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 wow vad tuft.................. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 15 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 det ser ut som att det blir långt efter april :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Det snackas ju om att bomb-pilen är tillbaka från Links Awakening. (se trailer två) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 15 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 på vilken sida? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg