Eric_H Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 (redigerat) här är en bra. http://www.gamemaker.nl/ Redigerat 27 September 2005 av Eric H Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Jag har ju postat gamemaker länken, och du kan göra program i gamemaker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 jag tycker att Game Maker är ganska dåligt..det är ju helt mojigt..man får ju knappt någe bra spel i det..jag rekommender RM2k och RMXP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Rm2k klår Game Maker om nån frågar mig... lättare program, jag har inte tålamod att sitta och klura trettio minuter på nåt som man löser på 10 i Rm2k... ;) Jippi, har skaffat Rm2k igen efter det där långa avbrottet, känns helskoj. Tog en stund att minnas funktionerna men nu är man igång igen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 för mig är det precis tvärtom. nu vet jag inte om jmag fick tag på något konstig version men det liknade ungefär ett linuxprogram för att göra 3d animationer i textmiljö om ni frågar mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 jag skaffade RMXP igår och jag kan typ alla knappar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 RmXP är bra, men jag föredrar gamla goda Rm2k. ;) Och RmXP är det ofta en 30-dagarsbegränsning på. Hur som helst, Rm2k räcker gott och väl här. Inte så bra grafik men bättre i mycket annat :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 mm..Rm2K räcker fast mitt XP har ingen tidsbegränsning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 hört talas om c++?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 nån gång har jag hört c++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 För min del älskar jag Game Maker. Det är ganska lätt om man har tålamod. Fast det finns en nackdel med Game Maker och det är att man kan inte göra så sprites events som i t.ex c++ och sånt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 jag kör flash söker nån som kan hosta mina spel med admin platser för jag har två stycken polare som hjälper till med spelen TEGA heter dom TEGA=the escaping ghost armagedon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.