Gäst Great Gonzales Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Har ni redan klarat det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 ja det har jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Har klarat de godas campaign och är en bit in på ondas. Är det nån som vet hur man kör med sina hjältar man har byggt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag har klarat ut båda campaignerna på Medium och nu spelar jag mest bara online. Fast det är inte alltid det är så mkt folk så jag spelar vanliga matcher oxå... :) Säg till om ni vill mötas. Vilken är eran favoritras? Om det någon som vill mötas online så kan ni väl bara säga till... :P, så kanske vi kan samla ihop 4 stycken som spelas 2 mot 2! :D the_dark_yoda: Dina egna hjältar kan du bara använda i Batalj eller Multiplayerläge. :) Du kan bestämma vilken hjälte du ska ha i båda menyerna.. Inte på fälttåg alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 ok men vad är batalj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Dvärgarna är minna favoriter dom är så små och roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 ok men vad är batalj? Skrimish heter det på den engelska versionen. Gå in på Solospelmenyn så hittar du det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) Dvärgar äger!jag hade typ 50 dvärgar och mosa tre fiende läger på en kvart (jag hade en dvärg hjälte som jag gjort också) Redigerat 5 Mars 2006 av BadSanta963 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag tycker alver och svartalver är roligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag står fast vid mina favoriter som är Alver och Svartalver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 alverna och dvärgarna är grymma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stbi00 Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 är det nån som vet hur man får trainern att funka? har testat 2 olika som finns till spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.