Gäst Great Gonzales Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 ja jag tror det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 det e inte så komplicerat när du registrerar dig så får du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 ja men spelbutiken.se tog en vecka på sig att skicka det jag får det på måndag <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Ja, Spelbutiken är söliga på att leverera. Jag beställde på Discshop och fick det dagen efter att det kommit ut. Min kompis förbeställde det på spelbutiken och han har inte heller fått det än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Jag fick mitt spel efter 3 dagar (från Spelbutiken) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Håller på att bilda klan. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 (redigerat) kan man bilda klaner på online-körandet eller??? Redigerat 11 Mars 2006 av Tyranitar_pupitar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 jag fick spelet dagen då det släpptes förbeställde på EB Games så det var bara att hämta ut i butiken :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Ska nog köpa om mitt. Men vill spara lite pengar. Vill gärna köra Special Version eller vad det hette. Det gick ju så förbaskat fort att klara ut spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 hur bildar man en klan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 (redigerat) ska du köpa om 2:an??? Redigerat 12 Mars 2006 av Tyranitar_pupitar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 undrar om man kan spela BFME 2 på Microsoft Windows 2000 Professional eller fungerar det bara på XP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.