Gäst Great Gonzales Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 f*n spelet har fortfarande inte kommit. nästa gång ska jag beställla på speldirekt.se eller elgiganten.se ja.tips till er andra boka inte där!!!gjort det förut och då kom det snabbt men nu f*n eller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Bra, då kan jag hälsa min kompis att han antagligen kommer få det senare för han är sur nu så han tänker snart köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 alltid bra om man hjälper nån :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 f*n va härligt spel! :D Köpte det i onsdags och har suttit framför datan med det sedan dess. Vilket underbart spel. Har ännu inte lirat särskillt mycket online, 6-7 matcher that's all. Men s*tan va roligt det är. Först när jag började lira tänkte jag "Shit va lite saker man kan skapa" men det visade sig att det var fullt tillräckligt för att vara ett härligt strategispel. Önskar att det inte var så länge sedan man lirade strategi förra gången bara. Sist jag lirade ett riktigt bra strategispel var Red Alert II. (Möjligtvis Warcraft III) Rekomenderas varmt till alla. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 kan man bygga mer saker än 1:an??? alltså typ 2-4 saker mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Du kan ju tex bygga murar. Du behöver inte bygga saker bara runt din huvudbyggad nu, du kan bygga fritt var som helst (stort +). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Men det är inte så lätt som jag trodde in början utan man har en byggare (ungefär som en vanlig soldat) som man kan gå runt och bygga med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Precis som på nästan alla strategispel ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Lirar 2on2 tillsammans med MeM dagligen nu, vi kör inte mot något mänskligt motstånd än så länge men vi tränar mot datorstyrda lag :). Går bättre och bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Ska försöka skaffa det snart. Men har ingen sådan ork att samla pengar. Ska ju även på Semester ju. >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Men är det nån som vet hur man gör en klan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 SPELBUTIKEN är sega som bara den... snart gått 2 veckor sen jag beställde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.