Nemerlon Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Vad heter ni på BfME2? Inte ofta man stöter på svenska spelare <_< själv heter jag Nemerlon :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Spelbutike nhade glömt min beställning ska komma nästa vecka. OCH då ska jag till fjällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Ikväll kanske nåra här från fuska.se kanske kunde spela lite? :) Jag och NesseN ska spela iallafall, om ni vill vara med så skicka PM ellernåt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Vad heter ni på BfME2? Inte ofta man stöter på svenska spelare <_< själv heter jag Nemerlon :) Jag heter zebbelur14... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philla kotte Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 tyvär är det bara i multiplayer :unsure: jag har spelat och det va ganska segt,man kan inte gå på murarna och det va ganska krångligt att försvara viktiga byggnader :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Jag tycker nog att tvåan är bättre men jag kan inte spela på internet :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.