Hoppa till innehåll

Kärlek & Samlag


Gäst Soffan
 Dela

Rekommendera inlägg

Håller med dig Selene. Säg som du tycker. Tycker du att t.ex. hon luktar på ett speciellt sätt, så kan du försöka förklara hur gott hon luktar.

Så vitt jag vet så brukar tjejer bli glada om man lägger märke till småsaker också, som när ni ska till bion så kanske hon klär sig lite mer annorlunda än när hon är till skolan. Lägg märke till sånna småsaker och kommentera dem så lär det gå bra! :)

 

Ta det lungt under er träff, gör inget förhastat. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 602
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har länge samlat på mig mod för att fråga en tjej i min klass om hon ville hitta på någonting. Efter att jag hade frågat så greps jag lite av panik när jag tänkte om jag formulerade mig rätt,lät jag som en kossa i målbrottet när jag sade det?Så jag blev ganska förvånad när hon svarade´: ja,och såg glad ut på samma gång (jag frågade om hon ville gå på bio förresten)Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra när vi väl är i biografen.

Men jag tänker bjuda henne på popcorn iallafall ;) smart va? ^^.

Draghon,vet du några komplimanger som alla tjejer gillar som inte låter tillgjort?

Jag vill ju inte låta desperat eller något.

 

Visa att du inte är rädd eller något. Verka inte skum för henne, gå inte iväg från henne om du kanske vill kolla på något. Va med henne så kommer hon märka att du bryr dig om henne.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Outsider... Hur f*n vågar du fråga en tjej i klassen om hon vill gå på bio? inte en möjlighet. :o

 

Jag tvekade ganska mycket men eftersom att vi har utbytt blickar och så visste jag att hon iaf skulle säga ett snällt nej :)

Och hon är ingen sån som skulle säga:vet du vad en kille just fråga mig? om jag ville gå på bio,f*n va patetiskt!

utan hon är fin och snäll <3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...