Hoppa till innehåll

Kärlek & Samlag


Gäst Soffan
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 602
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ok, nu är inte jag nån kärleksexpert. Men var dig själv. Försök fånga hennes uppmärksamhet på nåt sätt (det räcker kanske inte med att le och liknande). Prata med henne. Visa vem du är. Sen om du har tur så kanske hon börjar gilla dig.

Och om du ska snacka med henne, så försök inleda med nåt intressant. Sen kanske hon hänger på och ni kan lära känna varandra  :)

 

 

Det lär hjälpa! Tack så mkt

Ska se om jag kan göra det.. Om jag får något tillfälle :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, nu är inte jag nån kärleksexpert. Men var dig själv. Försök fånga hennes uppmärksamhet på nåt sätt (det räcker kanske inte med att le och liknande). Prata med henne. Visa vem du är. Sen om du har tur så kanske hon börjar gilla dig.

Och om du ska snacka med henne, så försök inleda med nåt intressant. Sen kanske hon hänger på och ni kan lära känna varandra  :)

 

Ok. Lycka till! :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad ska man göra nu igentligen?

Ja... Här sitter man och... Har just fått reda på en sak... En kompis skickade just en film på msn... På den jag var förälskad i och hennes kompis... Kompisen... Gjorde saker i cam... Jag är ordentligt chockad över det här... Och otroligt ledsen... :( :(

Jag är inte säker längre... Jag har spanat på henne hela skolväckan... Fr måndag till fredag.. Och så på fredag kväll... Så får man reda på något... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...