Hoppa till innehåll

Vilken Är Den Bästa Filmen Du Vet?


KICKFOOT
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 80
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag gillar följande filmer:

 

Exorcisten: En klassiker som fortfarande skrämmer skiten ur mig.

 

Halloween 2: Jag gillar den här bättre än ettan för det är mer mord i den fast ettan är flortfarande en klassiker.

 

Motorsågsmassakern(Nyinspelningen): Jag gillar nyinspelningen bättre än originalet fast originalet från 1974 är fortfarande väldigt bra.

 

Omen: När prästen blir spetsad av spiran är ju jävligt coolt.

Redigerat av hereticdevil
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bästa filmen? Det är ju omöjligt att säga!

För det första finns det 1000tals bra filmer därute. Och för det andra beror det helt på vilket humör jag e på.

Om man sitter me polarna o har en trevlig "Sitta o snacka om brudar kväll" så ser man väll gärna en komedi eller någon krigs/action film.

Om man därimot sitter o ser på film med brudar blir det gärna en romatiskkomedi, nån lite snuskigare komedi, rysare ( :) ) eller en thriller.

 

Om man sitter själv hemma en tråkig lördagskväll funkar det mesta..JAg gillar nog de flesta changrarna, är väldigt mottaglig för olia sorters filmer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

The Green Mile/Den Gröna milen eller One Flew Over the Cuckoo's Nest/Gökboet. Dom är dom sorligaste och bästa filmerna man kan se, Gökboet fick ju dom 5 största Oscars: Bästa manliga & kvinliga huvudroll, bästa manus, bästa regi och bästa film. Gick på Tv för ett tag sen men the Den gröna milen är också bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...