Gäst Skellington Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 Går i 8:an... Engelska e det bästa med skolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 (redigerat) Går i 9:an. Måste plugga, Plugga och plugga! ^_^ me 2. visst, lite plugg blir det. men förutom engelskan är det ok. fast engelskan tar ju upp minst hälften av all tid man ägnar åt skolarbete hemma! t.ex. fick vi häromdan i läxa att skriva om en text till Nu-form (allt händer just nu). till saken hörde att vi var på lite klassresa typ och var borta från kl 16 den dan vi fick läxan, till kl 13 dagen innan vi skulle gjort klart den. eftersom att alla sov max 3 h den natten var det lungt sagt jobbigt att göra den läxan! dessutom ska vi ha läxa varenda gång ju! Redigerat 14 September 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 September 2005 Rapport Dela Skrivet 15 September 2005 Jo... Sådant arbete har vi dock itne fått ännu. Men bara för att j*vlas med Engelska läraren har jag skrivit en Novell på engelska. ^.^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Och jag som tycker att dte e jobbigt när man går i 5an :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Tycker du det? Jag går i 5:an,och allt känns bra,nog för jag är så duktig i skolan,fast jag är dålig på slöjden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 (redigerat) HATAR idrotten.. Matte och engelska e väl okej... Redigerat 17 September 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Går i åttan :) I min skola kan man gå en årkurs till, klass 10, om man inte klarar målen tillräckligt bra eller bara för att man vill förbättra sina betyg eller så vill man plugga djupare i allt man lärt sig under 9 år. Det är faktiskt ganska många som frivilligt väljer att gå en årkurs till i vår skola. Tror inte att jag behöver det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CodeName Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 (redigerat) Går i 8:an. Har Biologi, Svenska, Engelska, Franska och Mattematik i läxa. Måste nog börja plugga snart. Redigerat 18 September 2005 av CodeName Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 jobbigt jag glömde göra engelska lexan denna veckan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 (redigerat) Skolan är ingen hit. Men det som händer runt om är däremot förbannat roligt. Redigerat 18 September 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Jag gillar inte skolan, hade klarat mig utan den <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Är lite orolig för min framtid :huh: Det verkar som om alla i min klass redan vet vad de vill göra när de "blir stora". Utom jag. Jag vet inte ett enda dugg vad jag vill göra efter studietiden. Varför inte bara plugga, plugga, plugga genom hela grundskolan, gymnasitet, universetet, flytta till andra länder och läsa i college, i högskolan, högskolan för vuxna och sådant. Och sedan, sådär om 40 år, så deltar jag med i alla frågesport som finns och vinner nog med pengar för att leva resten av livet på det. Tja, nu är man ju inte orolig för sin framtid. Bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.