Goron_ Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Fast du har inte sett nått spel till det än så du kanske ångrar dig ;) jag tror i allafall att Rev. kommer bli asbra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Enligt mig är det en ganska bra sak, tänk på alla möjligheter man kommer att kunna ha med den där kontrollen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Tänk Castlevania. Att få svinga piskan 27.000 ggr under en spelomgång. Aj i handleden? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Grym kontrol, motverkar fetman?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 20 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Grym kontrol, motverkar fetman?! Ha ha, fetman i handleden i sådana fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Tänk Castlevania. Att få svinga piskan 27.000 ggr under en spelomgång. Aj i handleden? :P en lite rörelse på handleden är allt som behövs....förmodligen mycket mindre ansträngande än att röra på musen på en dator, villket jag gissar att du gör varje dag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Nja, att röra på en mus som ligger på ett bord är en helt annan sak än att piska med en piska. Och det var bara ett exempel.. Hur blir det med tredjepartsstödjet för nintendo då? Någon som hört nått om det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 inget officiellt, men i flera interjuver har ex. konami nämnt att dom gärna skulle vilja utnyttja kontrollen till max...så jag antar att de lär göra ett försök. Och vad gäller pisk-rörrelser är jag säker på att man kan ställa in känslighetsgraden så den tolkar en liten rörelse som en stor... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 Kanske ett nytt Soul Calibur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 Kanske ett nytt Soul Calibur? Vore kul att spela som Voldo då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 Eller som ivy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 Jag är riktigt nyfiken på hur kontrollen kommer användas till Zeldaspelen, hoppas man svingar svärdet som i Rev.videon! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg