Hoppa till innehåll

Handkontrollen Till Nintendo Revolution.

Mikael

Rekommendera inlägg

Gäst Kaktus-Killen

Är det någon som kan skicka en länk med ps3' handkontroll (bild) ?

tänk på en lång banan, korsa den med en bomerang så den blir mer cirkel-aktig. sen färga den blå o koppla i lite knappar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 120
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

du kaktus-killen

vi får väl tycka om nintendo om vi vill! om du tycker om xbox ska vi gå till dig och säga att xbox e jääte stort att feta kontroller och att det hackar så fort man rör sin tumme???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Don't argue with idiots, they only drag you down to their level and beat you by experience.

kontrollen är annorlunda och jag tror det är vinna eller försvinna som gäller för nintendo. själv hoppas jag på vinna eftersom både sony och microsoft verka fullständigt inkapabla att göra spel som ex. meteos.

vi aldrig glömma att när nintendo introducerade den analoga spaken tyckte folk ungefär samma sak som dom gör idag om rev-kontrollen, och vi vet ju alla hur det gick med den analoga spaken, kopierad av alla :(

Redigerat av shacti
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Men klaga kan man ju alltid göra, och det verkar vara det enda ni har fått gjort här. Personligen tycker jag det är intressant att nintendo försöker med nåt nytt. och även om det leder tillderas undergång kommer någon annan att försöka igen, ända tills folk inser att det är f*n så mycket coolare med en sån kontroll än den gamla vanliga tråkiga som dom andra kommer med. att kalla mer kraft och tjusigare grafik för utveckling är att missbruka ordet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • Skapa ny...