Hoppa till innehåll

Game Maker


Goron_

Rekommendera inlägg

  • Svar 104
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

funkar för mig med min logitech quickcam web. men gör fönstret mindre för de flesta kameror har bara 640 i upplösning och bilden blir taskig om man har helskärm. sen kan du göra det lite svårare också, fick ett 20 tal poäng när jag höll för kameralinsen och bilden bara var svart...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mega-99

Länken funkar nog det är bara att om du skulle läst lite mer noga på ripway skulle du sett att dom håller på att ybgga om och att det kan bli störningar på servern.

 

Det gäller även länkarna till mina spel på telluxportal.co.nr.

Redigerat av Mega-99
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Jag behöver hjälp med Game maker verision 1,6 (tror jag) Jag akn bara få en en färgar bakgrund! :( Snälla hjälp (srry för att jag kapar denna tråden men kändes onödigt att göra en ny)

 

bara att göra en bakgrund i valfritt program eller hämta från nätet, och sedan ta New Background och lägga in den där. sedan får man ta det rummaet du vill ha bakgrunden på och så ta Backgrounds. kryssa i Visible when room starts och välj bakgrunden i listan under där det står Forground image.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...