love_game Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Jag har en webcam.dll i mappen. Funkar ändå inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 funkar för mig med min logitech quickcam web. men gör fönstret mindre för de flesta kameror har bara 640 i upplösning och bilden blir taskig om man har helskärm. sen kan du göra det lite svårare också, fick ett 20 tal poäng när jag höll för kameralinsen och bilden bara var svart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Det går inte att ladda ner nåt spel på din sida, Megga-99. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 (redigerat) nu funkar den där länken EDIT spelt är omöjligt att spela när bilden skakar Redigerat 6 Oktober 2005 av data-typen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 6 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Kan någon hjälpa mig med länken? ska man ta den länken som står brevid spelets namn eller hur gör man??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 (redigerat) Länken funkar nog det är bara att om du skulle läst lite mer noga på ripway skulle du sett att dom håller på att ybgga om och att det kan bli störningar på servern. Det gäller även länkarna till mina spel på telluxportal.co.nr. Redigerat 6 Oktober 2005 av Mega-99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 eller så gör den inte det :P funkar inte för mig iaf... För mej funkar den. Det spelet var bra goron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 nui funkar den även för mig. var nog ripways ombyggnad som ställde till det. bra spel iaf fast det laggade ganska rejält ibland, bilden bara började skaka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Jag behöver hjälp med Game maker verision 1,6 (tror jag) Jag akn bara få en en färgar bakgrund! :( Snälla hjälp (srry för att jag kapar denna tråden men kändes onödigt att göra en ny) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Jag behöver hjälp med Game maker verision 1,6 (tror jag) Jag akn bara få en en färgar bakgrund! :( Snälla hjälp (srry för att jag kapar denna tråden men kändes onödigt att göra en ny) bara att göra en bakgrund i valfritt program eller hämta från nätet, och sedan ta New Background och lägga in den där. sedan får man ta det rummaet du vill ha bakgrunden på och så ta Backgrounds. kryssa i Visible when room starts och välj bakgrunden i listan under där det står Forground image. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 okej men hur får man dit gubbar och hur gör man så att man kan gå omkring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 föreslår att du kollar in http://www.gamemaker.nl/tutorial.html mycket bra guider för nybörjare att läsa innan man börjar med gamemaker, men även för de väldigt avancerade användarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.