Aircondition Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 den va ju kul :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 OMG jag har blivit kallad tråkig!!11!! x__________X *sätter sig i ett hörn och skakar samt säger för sig själv "Tråkig... tråkig... tråkig..."* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Du börjar bli för van vid rollspel, Esc. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Jag tycker det verkar som om de flesta förklaringarna till varför en tråd blir låst oftast är lika omogna som tråden som blir låst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 herregud, får man aldrig ha lite kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 herregud, får man aldrig ha lite kul? NT RLY. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 herregud, får man aldrig ha lite kul? ´http://img159.imageshack.us/img159/7392/puhlease8or.jpg Jag var bara tvungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 herregud, får man aldrig ha lite kul? hahahaha!!! den var bra! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Håll er till ämnet nu tack... Selene> Det känns onödigt att vara överdrivet allvarlig hela tiden också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 jag fattar inte hur ni kan hitta alla roliga låsningar! Själv hittar jag bara såna som andra redan tagit :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 JAHA?! Vart är alla mina låsningar ,_,? Det här är tacken för min humor som jag sprider runt hela forumet :( Jag lovar att nästa tråd jag låser ska vara, som ni kallar det, "rolig". Och så ska jag posta den här. :) Dessvärre blir det inte först om 2 veckor, lov ni vet ;) Gonatt och sov gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) Jag hittade en!!! :D http://forum.fuska.se/slou_Ert_Huvud_Pou_T...ken-t57878.html hoppas bara den inte redan varit... :unsure: en till: http://forum.fuska.se/Raekna_Allt_Vad_Du_O...aer-t57343.html Redigerat 24 Februari 2006 av Ratchet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.