Hoppa till innehåll

Varningar, För Många?


Mezox

Rekommendera inlägg

Gäst Tomatketchup

(Nu är jag bussig,jag säger inte vem det var)

 

Den första varningen förtjänade jag,men den andre gick mig på nerverna.

Jag skrev:"Tråden bör låsas nu" och sen så anmälde jag.Plötsligt slog det mig att moderaten hade gett mig en varning.Jag har sätt många göra sånt,men dem blev inte varnade,om dem fick det så blev de i allfall inte retade som jag.Detta gjorde mig förbannad.Denna moderat är en som jag ej gillar särskilt mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 76
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Bryter man mot reglerna så får man en varning. Dessvärre missar vi många som bryter mot reglerna och därav har de varit lite varningar. Nu har vi utökat med moderatorer och hinner med fler regelbrott, därav fler varningar.

 

Ibland nöjer vi oss med att ge en tillsägelse i andra fall en varning direkt. Reglerna är trots allt något som har accepterats av alla medlemmar på denna sidan.

 

Sedan att de ser ut att vara mycket varningar på sidan stämmer ju eftersom vi har 5st steg. Vanliga sidor nöjer sig med en varning, sedan är man borta från den sidan. Men vi tror på att man får flera chanser på sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bryter man mot reglerna så får man en varning. Dessvärre missar vi många som bryter mot reglerna och därav har de varit lite varningar. Nu har vi utökat med moderatorer och hinner med fler regelbrott, därav fler varningar.

 

Ibland nöjer vi oss med att ge en tillsägelse i andra fall en varning direkt. Reglerna är trots allt något som har accepterats av alla medlemmar på denna sidan.

 

Sedan att de ser ut att vara mycket varningar på sidan stämmer ju eftersom vi har 5st steg. Vanliga sidor nöjer sig med en varning, sedan är man borta från den sidan. Men vi tror på att man får flera chanser på sig.

 

Varje regelbrott??

Ni kan lika gärna stänga av halva fuska.se´s användare.

Nästan alla moderatorerna hade fått sig minst 2-3 varningar.

Fasst det gör väl inget om en moderator bryter mot §1.11?, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bryter man mot reglerna så får man en varning. Dessvärre missar vi många som bryter mot reglerna och därav har de varit lite varningar. Nu har vi utökat med moderatorer och hinner med fler regelbrott, därav fler varningar.

 

Ibland nöjer vi oss med att ge en tillsägelse i andra fall en varning direkt. Reglerna är trots allt något som har accepterats av alla medlemmar på denna sidan.

 

Sedan att de ser ut att vara mycket varningar på sidan stämmer ju eftersom vi har 5st steg. Vanliga sidor nöjer sig med en varning, sedan är man borta från den sidan. Men vi tror på att man får flera chanser på sig.

 

Nu får du ta och ge dig... Du ska som micke sa vara glad för att vi har fem varningssteg istället för bara en eller två..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bryter man mot reglerna så får man skylla sig skälv, regler är till för att följas. thats life

 

Ni verkar tro att jag vill skippa varningssystemet. Nej, men om man bryter mot en regel lättare än en moderator brytt mot en regel så är man dock inte värd en varning.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...