Hoppa till innehåll

Varningar, För Många?


Mezox
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har en fråga angående låsningar som jag vill ställa här.

Om man blir hotad av en annan medlem, Nessen du vet nog vem jag menar,  som säger att han övertalat en mod att varna vid minst dubbelpost, även om det inte var med mening, jag vet inte om detta är på skoj men jag tycker inte att det är kul att inte ens få råka göra fel.

 

Detta är en sak jag ogillar med att moderatorerna smörar för vissa medlemmar som blivit registrerade den 14/12 2003, och som har lånat sitt namn av diverse mejerier.

 

Vad snackar du för skit? Jag favoriserar ingen.. -.-

Och jag ber er, kalla oss inte för morötter, jag är ingen j*vla grönsak. Möjligtvis får ni kalla mig för citron eftersom jag är ganska pissed off nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 76
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Tomatketchup

@nico Vi förstår din poäng,men vi går inte efter rankerna. Ranker är bara något skojsigt för er typ. -.-

 

Vi mods går efter registreringsdatumet...

 

@FisharMario Säg mod eller moderator, men absolut inte moderat!!! Om du gör det igen så kommer jag söka upp dig personligen och dänga en fisk i skallen på dig. Eller min gamla hederliga plasttoffla. <.<;;

 

Nu ska vi ta det lugnt lite,du kan dänga till mej med en kudde istället.

 

Men varför får jag inte säga *******?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@nico Vi förstår din poäng,men vi går inte efter rankerna. Ranker är bara något skojsigt för er typ. -.-

 

Vi mods går efter registreringsdatumet...

 

@FisharMario Säg mod eller moderator, men absolut inte moderat!!! Om du gör det igen så kommer jag söka upp dig personligen och dänga en fisk i skallen på dig. Eller min gamla hederliga plasttoffla. <.<;;

 

Jag är inte säker men jag tror moderat inte är något fint utan något man inte ska kalla en vanlig människa för.

Har ändrat min åsikt hänger nu "på den goda sidan" så ingen mer spam tack = en mer låsning (förhoppningsvis).

 

*Anmält*

Redigerat av Mezox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att jag inte är någon moderat för guds skull. Det HÄR är en moderat. Här kan du läsa mer om vad en moderat är. http://www.moderat.se/start.asp

Herregud, kan dagens ungar INGENTING om politik nuförtiden?!?

 

Jag är INTE en moderat. Inte NesseN heller. Tack.

 

Och Mezox, jag föredrar att se mig själv vara på den onda sidan. :ph34r:

 

Låselilåst...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...