Tygger Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 vilken e eran besta digimon och eran bästa team? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
air_boy Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 tja vill du ha celebi?jag vet hur man får honom!!!Du kan bara få honom om du har MYSTIC TICKET eller ARURORA TICKET!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 22 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 tja vill du ha celebi?jag vet hur man får honom!!!Du kan bara få honom om du har MYSTIC TICKET eller ARURORA TICKET!!! :D detta e DIGIMON OCH INTE POKEMON! (Annars hur får man mystic eller arurora på pokemon ruby?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 (redigerat) tja vill du ha celebi?jag vet hur man får honom!!!Du kan bara få honom om du har MYSTIC TICKET eller ARURORA TICKET!!! :D håll dig till ämnet, air_boy...och min bästa digimon i mitt bästa team (Renamon, Monmon och Agumon) är Monmon :cool: och den enda som har nått mega-nivå, dessutom :P än så länge i alla fall Redigerat 26 September 2005 av mj070 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 (redigerat) öhhh. Veemon? lv 65 och har kommit ti imperieldramon P-mode? har en bätre på en annan save... agumon lv 67... Redigerat 28 Oktober 2005 av Tikal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 mitt bästa team är renamon, monmon och agumon...har även patamon, veemon och guilmon. min bästa digimon är monmon på level 43 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Min bästa är Kotemon på lvl 72 Hans Bästa utveckling GuardiAngemon tror jag det stavas han är p lvl 99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 min är Agumon lv 73, utvekling: black wargreymon, wargreymon o nårra till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amandarin Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 mitt är renamon (79), agumon (tror det var 35 lr nåt), guilmon (35), patamon (29), monmon (23). :rambo: B) :D :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amandarin Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 mina bästa är renamon (79) guilmon (35) agumon (35) patamon (nåt med 20) monmon (typ 20) :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Jag vet inte ens vad digimon är för något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 vad är digimon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg