kimen Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Vilket är det snabbaste bredbandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag har adsl men det är inte så snabbt.jag vet inte vilket som e det snabbaste bredbandet. PS:Skirv inte 3 inlägg i rad!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Men svara inte då om du inte vet det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag vet inte, men ett som är j*vligt snabbt är iaf Net At Once kommer inte ihåg hur snabbt det var fast det är väldigt snabbt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 1 gigabits fiber. Om det inte har kommit något nyare som det troligen inte har kommit :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst X-Star Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Kolla www.bostream.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Fiber bredband har jag hört är jäkligt snabbt. Annars är det Radio Lan om det inte är många användare på den (typ 100 gbps). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 jag har tele2 och dem är ju rätt snabba =)) fast adsl har man ju hört om med :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Ferrie, 100 gbps? nej nej nej det skulle ABSOLUT ingen köpa! tex om man ska ladda hem något som ej är olagligt som är 800 megabyte då går det på 1-2 min sekund circa och med 100gbps så skulle det ta 0,01 sekunder typ så man måste vara desperat att inte orka vänta i 1-2 minuter för myyyccckeet mer pengar i månaden... dom kan ju också sätta upp en spärr inte mer än 10 gigabyte kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Ni har ingen aning om vad ni pratar om eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 suna, jo? du tror väll att 10 megabit är det högsta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Ferrie, 100 gbps? nej nej nej det skulle ABSOLUT ingen köpa! tex om man ska ladda hem något som ej är olagligt som är 800 megabyte då går det på 1-2 min sekund circa och med 100gbps så skulle det ta 0,01 sekunder typ så man måste vara desperat att inte orka vänta i 1-2 minuter för myyyccckeet mer pengar i månaden... dom kan ju också sätta upp en spärr inte mer än 10 gigabyte kanske... Alltså, du har ju missupfattat det här. Radio Lan har 100 gbps till kunderna, är det typ 100 kunder på detta delar dem det här. Det är det som är nackdelen med Radio Lan. Ju fler som är kunder desto mindre får dem. Sen ska dem fixa något slags fiber bredband här som ska gå jätte fort. Vadå 10 gbps är högst? Verkar som den här lilla hålan är ganska utvecklad :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.