Nain Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 fortfarande det samma, inget kan få mig att ändra mig. säkerhet ska vara valfritt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ADR Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Man kan höja på motorvägar i allafall till 130. Men resten är helt ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Nej höj motorväg till hur fort som helst och alla andra vägar till minst 100... då skulle jag vara nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Nej höj motorväg till hur fort som helst och alla andra vägar till minst 100... då skulle jag vara nöjd bilolyckor och dödsolyckor skulle öka så himla mkt så inom den frågan kommer du aldrig att bli nöjd för det kommer inte hända inom din livstid iallfall och för allas säkerhet ALDRIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Nej höj motorväg till hur fort som helst och alla andra vägar till minst 100... då skulle jag vara nöjd Det finns risk för kaos om folk för köra som de vill. I tyskland har de ju nåt som kallas Autobahn. Där får man köra hur fort man vill. Men jag har hört att det ofta blir kaos och bilköer vid varje på- och avfart. Så någon begränsning är nog bra att ha. 120-130 skulle kunna vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 (redigerat) Deta har inge med hastighetsgränser att göra men är rätt kul i norge eller danmark för något år sedan så va det så att det var många folk som dog i bil olyckor och då kom dom framm till att det var fulla män som körde ihjäl sig på vägarna så dom sänkte promile halten och då blev dera fruar tvungna att komma hämmta dom ett år senare så kom dom fram till att det var fler bil olcyckor på grund av kvinnornas körande så dom höjde till backa den så mänen fick köra hem(har inget med ämmne at göra men tyckte det lät kul) sen vill jag bara säg att det är onödigt att tjafsa med capone om han bästämt sig för något vägrar han inse att han har fel xD menar inge illa om dig tycker det r coolt Redigerat 15 Oktober 2005 av mantis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Vad är rätt egentligen. Jag är inte för begränsningar heller, och inte är det fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 (redigerat) Instämmer med Vitdom. Det är alldeles för få som följer begränsningarna. Typ 9 av 10 kör för fort (kanske lite överdrivet, men nästan). Nej,det e inte averdrivet runt 9 av 10 kor for fort. Redigerat 17 Oktober 2005 av snubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 ~ Statistik ~ Enligt Vi Bilägare. Allmänt: Håller fartgränserna: 17% Högst 10 km/h för fort: 43% 11-19 km/h: 23% 20-29 km/h: 12% Över 30 km/h: 2% Män: 85% kör för fort. Kvinnor: 74% kör för fort. Finns mer statistik om t.ex förarens ålder och så vidare. Tänker dock inte lägga upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Jag tillhör de som kör 50kmh för fort. Men det tycker jag är bra och jag tycker fler än jag ska trotsa lagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 whoa, Xade är en rebell som gör som han vill ! så moget! oftast brukar man ta sitt förnuft till fånga, men du kanske inte har kommigt så lång i utvecklingen ännu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Jag vill bara ha kul. KUL = höööög fart... dessutom gillar jag att trotsa polisen... med en moppe som går i 130+ gör man det rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.