Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 aa!!min kompis har kommit till 83:die uppdraget han tycker att det är svårt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pclover Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Ground Canaira eller Alien Vs. Predetor 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 halo solklart är ni duma man kan ju inte satsa på något annat till pc jag bara längktar tills halo2 kommer ut jag älskar halo. halo äger men senkommer ju självklart cs och inte vilket cs som helst utan cs 1.06 eller som man säger cs 1.6 man kan ha sköld påt och man kan köra singel player der rockar fett allså man kan kalla det steam också men jag kallar de cs 1.6 så det så :!: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Alltså halo, det sägs att det buggar mycket, är det verkligen så bra som ni säger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 efter som det var jätte bra på x-box så är det väl bra på pc också.På pc finns det några nya vapen och en granat-kastare på bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 cs såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cs87 Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 köp halo eller cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 om du ska ha cs måste du köpa half-life!! Men jag rekommenderar HALO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 HALO tycker inte jag man skall ha på dator. Xbox är det bra på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pclover Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 ja läste GP å de stog att xbox kommer å bli opopulärt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 dom sa att internet var nåt som skulle gå över oxå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.