Slasktratt Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 I sjuan valde jag spanska till en början, fick det dock inte och hamnade i en urusel franskagrupp till slut. Cirka 85% av eleverna är underkända, våran lärare är höggravid och grovt irriterad, efter jul får vi våran femte nya lärare på ett år. Franska suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 I sjuan valde jag spanska till en början, fick det dock inte och hamnade i en urusel franskagrupp till slut. Cirka 85% av eleverna är underkända, våran lärare är höggravid och grovt irriterad, efter jul får vi våran femte nya lärare på ett år. Franska suger. jag håller helt med dig mellanmjölk franska suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Ich Habe Deutsch Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 ja har Tyska, för spanska fanns inte att välja när ja valde........... men ja läser spanska i elevens val B Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sir_pringles Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Hola! Hablos espanol? gissa vilket språk. (OBS! gick inte med alla skilje tecken och bokstäver) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Jag har spanska. Jag kunde inte välja tyska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 jag har spanska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Jag har haft Tyska varje dag i 3 ½ år nu , det är ganska lätt att lära sej men en sak ska ni veta , jag hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar hatar det !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
J_Lund Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 jag fick välja när jag började 7:an...och jag läser tyska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 I sjuan valde jag spanska till en början, fick det dock inte och hamnade i en urusel franskagrupp till slut. Cirka 85% av eleverna är underkända, våran lärare är höggravid och grovt irriterad, efter jul får vi våran femte nya lärare på ett år. Franska suger. Höggravid lärare känns underligt bekant, faktist. Efter lovet ska våran ordinarie tyskalärare äntligen vara frisk, så att vi äntligen slipper jobba slentrianmässigt i övningsboken eller se filmer på tyska. Skönt. Verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 (redigerat) Jag har Tyska... På min skola fick man välja mellan tyska spanska franska eller extra engelska... Redigerat 4 November 2005 av PCH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Franska, (Såklart eftersom man har morsan som lärare :P) Jag har franska med! Det är kul men tycker att franska är "gay" språk(fjolligt och sånt) men det tycker inte jag. Jag menar, i spanien kan man prata engelska, i tyskland kan man prata engelska, men i frankrike därimot, Kan nästan inga engelska, plus att de som kan prata engelska är inte så pratglada om man säger så(de flesta hatar att prata engelska) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.