Hoppa till innehåll

Poppis I Skolan?


Joko
 Dela

Rekommendera inlägg

:cry: asså om nån blir extremt mobbad så e det vem då?

 

det e ju jag!

 

jag blir mobbad stup i kvarten vet ni hur länge jag har varit mobbad och ändå inte blivit störd? snart 8 år tror ni det e kult ne det e det inte jag e van att jag är mobbad men det e inte kul blev våldtagen 3 gånger

3 stryp tag. det va inte kult men jag lever och mår bra så det va det de men jag säger det bara. det är inge kul alls :(

 

OBS! då jag menar våldtagen så e jag inte a girl! jag sa bara så kunde inte beskriva bättre :cry:

 

Anmäl dom till polisen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
  • Svar 183
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag går i en liten skola så just nu går jag i en 7-8.

Är omtyckt i 8an och de i 7an är sura på mig för att jag just har gått upp en klass.

Jag har blivit kallad MVG-barn ibland...ni som tror att det är ett öknamn...ni är heeeeeelt galna. Vad är det så fel att få MVG?? det är bara bra ju!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är inte någon form av perfekto-unge som sticker ut så mycket jag kan för att vara populär. Är nog stark att tycka exakt som jag tycker, säga som jag tycker, (inte om jag skadar andra på fel sätt) villket inte folk oftast inte accepterar vid denna ålder. Dock finns det undantag eftersom jag alltid har haft egna åsikter sen sen den dagen människor började känna mig. Jag är en I mängden. Fjäskar f*n heller inte runt med personer som är populära för att värka mer, inte nog med att jag hatar alla former av snyltare - Och självklart visar jag det.

 

För er som känner eller är mobbad säg till. Hjälper inte det tar ni modet till att andvända våld. Personlig åsikt.

 

Väldigt trevlig skryt-topic det här. Undrar hur många som verkligen tar chansen till att ljuga på ett forum som detta.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GaaraOfDesert

Känner många men är inte precis populär.

 

Väldigt trevlig skryt-topic det här. Undrar hur många som verkligen tar chansen till att ljuga på ett forum som detta.

 

Verklar som det...

Redigerat av SaraGBG
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lol nej 8D snarare den uddaste av dem alla i skolan (om man bortser från en annan <_< som är typ mentalt 10 men är 16..örh..)

 

Har aldrig varit poppis, kommer aldrig vara.

Utstött och Ignonerad pga sina intressen XD kanske blir lite mer omtyckt i gymnasiet o3o hurrhurrr, jag längtar till gymnasiet |D.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GaaraOfDesert

Lol nej 8D snarare den uddaste av dem alla i skolan (om man bortser från en annan <_< som är typ mentalt 10 men är 16..örh..)

 

Har aldrig varit poppis, kommer aldrig vara.

Utstött och Ignonerad pga sina intressen XD kanske blir lite mer omtyckt i gymnasiet o3o hurrhurrr, jag längtar till gymnasiet |D.

 

Kurojaki, den enda som har sagt att hon e impopulär i skolan. :) (vissa ljuger tydligen)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är väl inte mobbad i skolan men jag är inte populär.

Varken bland killarna eller tjejerna.

 

När jag var mindre hade jag mycket kompisar men nu är det inte så alls. Antagligen pga av att jag inte tycker om samma saker som dem så är jag väl inte poppis.

Så var jag bara med killar som liten också så det kanske verkar konstigt för killarna att umgås med en tjej, och de är rädd för att de ska få höra det i skolan och bli retad.

 

Det mesta så snackar tjejerna skit bakom ryggen och killarna står och slår på mig, men jag kallar inte det mobbad precis.

 

Men jag är nöjd med hur jag har det, jag vill inte synas så mycket och jag har en bra kompis som ställer upp för mig om han kan. Så jag är som sagt ganska nöjd.

 

[Edit]

Råkade posta ett inlägg där det var Caps lock i ^^''

Redigerat av wildwolf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Populär, jorå. Tillhör väl mer det "Festande brudgänget" om ni förstår vad jag menar. Vilket jag själv anser ganska konstigt eftersom jag är lite av en nörd annars. Men mina intressen är nu att festa och träffa tjejer, och den del jag visar ;). I skolan vet många vem jag är, eftersom man träffar så många från fester.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...