Inside Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Inte för att jag vill skryta men jag känner väldigt många på skolan och de känner mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Haha, Har aldrig varit poppis =/ Men man är väl klassens dryga jävel... Hehe skulle oxå vilja vara med i "Festande brudgänget" hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Ser att många skriver ungefär "Många vet vem jag är och och jag känner dem." Men frågan var väl inte om man kände dem, eller inte. Du kan känna många personer men att vara populär så ska man väl vara omtyckt också. Inte bara känna till och var igen känd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 jo, de flesta vet nog vem jag e, sen om de tycker om mig eller inte, de ger jag f*n i ! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 det är bra och dåligt att inte vara populär bra saker: 1. dom populära mobbar 2. man slipper bry sig om att hålla trender. dåliga skaer: 1. man blir mobbad 2. man får färre kompisar. sen en fråga till alla mobbare: VARFÖR ÄR NI SÅ J*VLA POPULÄRA PÅ SKOLORNA?? NI BRODE f*n VARA DOM MEST OPOPULÄRA UTFRYSTA j*vlaRNA PÅ HELA PLANETEN!!! NI FÖRSTÖR f*n FOLKS LIV JAG VAR MOBBAD AV EN IDIOT (inga namn nämda) OCH HAN FÖRSTÖRDE HELA MIN UPPVÄXT PÅ EN AV SKOLORNA!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 jag är lite poppis i skolan...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LudvigRamone Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 HAtde av dom flesta men älskad av dom bästa :):) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Inte så lätt att synas när man sitter bakom skärmen 24/7. Men poppulär är jag. Jävligt poppulär. Dock har jag inte vetat det men jag har varit poppis på högstadiet (går inte där än) i typ 3 år :S p.g.a min kunskap om datorer. Alla typ vet vem jag, via mitt riktiga namn och även mitt nickname. Fick veta att jag var poppis för typ 1 månad sen :P Får se hur lärarna reagerar när de får läsa mitt efternamn :P När min bror gick på den skolan så hackade han sig in på data-systemet och sen fick han bli administratör :P ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 nja poppis och poppis.... jag är ju inte mobbad lr hatad :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Kompisar vill typ alla var a med mej. Ihop med mej vill bara nördarna. Johop nje lite kanske ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BronzBlade Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 (redigerat) Jo... ganska xD Jag är den enda punkaren i klassen som är fylld med typ rappare -.- Älskad av dom mästa, hatad av dom flesta ^^ Redigerat 17 Maj 2007 av BronzBlade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Är inte populär och kommer aldrig att vara <_<''' (men jag har ju kompisar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.