The Moose Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Nu ska ett nytt pokémon spel släppas.Jag vet inte riktigt när man snart.Är ni trötta på Pokémonspel?Jag tycker iallafall det ska bli roligt med ett nytt.Det kommer påminna en hel del om Pokémon colosseum.Men det är ett helt nytt äventyr,även fast det handlar om att göra Sark pokémons till vanliga. Så kommer ni köpa det?Jag ångrar nästan lite nu att jag sålde mitt GC :P . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Köpa det? Aldrig! Sälja sin GC? Dåligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Ska jag köpa en ny? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 joo du det ska du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Kommer nog inte köpa det, men jag hoppas att det blir bättre än PC, man borde iallafall kunna välja Pokémon när man kör Battle Mode istället för å måsta ta dem från sitt Gameboy. Dem borde göra ett vanligt Pokémon spel nångång (som Gameboy-spelen fast 3D). Hoppas dem gör ett sånt till Revolution. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Dem borde göra ett vanligt Pokémon spel nångång (som Gameboy-spelen fast 3D). Det här ska vara LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITE närmre Gameboy-spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 NEEEJ för det är ett GAMECUBE spel tyvär men bra försök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 (redigerat) Dem borde göra ett vanligt Pokémon spel nångång (som Gameboy-spelen fast 3D). Ja men man kan ju fortfarande inte fånga vilda Pokémon. Fast det kommer nog finnas mer Pokémon än i PC, där man bara kunde fånga 50 olika. Fast annars verkar handlingen ganska bra. Redigerat 19 Oktober 2005 av _Master_Sword_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 (redigerat) Jasså? Och vad menar du med: "tyvär men bra försök" Tyvärr men felstavat :evil: Dem borde göra ett vanligt Pokémon spel nångång (som Gameboy-spelen fast 3D). Man kan visst det fånga vilda Pokémon :P Redigerat 19 Oktober 2005 av -=jedi knight=- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Man kan visst det fånga vilda Pokémon :P <{POST_SNAPBACK}> W0W kan man det visste inte jag men jag ska lunkigt köpa det det äger ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scelecon Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Ska inte köpa det. Har alldrig varit särskilt förtjust i pokemon spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Självklart att man ska köpa det! va har man annars sitt GC till :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg