Hoppa till innehåll

Fuska !

flewix

Rekommendera inlägg

Alltså jag har påstat typ minst 10 stycken "crack,cd-key,o.s.v" men varför får jag inte posta det !?? jag menar detta e la "FUSKA.se lr????Vad jag menar e att "FUSKA-->FUSKA PÅ SPELA SPEL UTAN CD-->"CRACK"TA/HÄMTA CD-KEYS O.S.V SVARA NU TACK !!VARFÖR INTE ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså jag har påstat typ minst 10 stycken "crack,cd-key,o.s.v" men varför får jag inte posta det !?? jag menar detta e la "FUSKA.se lr????Vad jag menar e att "FUSKA-->FUSKA PÅ SPELA SPEL UTAN CD-->"CRACK"TA/HÄMTA CD-KEYS O.S.V SVARA NU TACK !!VARFÖR INTE ?

Lol jag tror det är så att man får inte prata om cracks,cd-key ,o.s.v för att det kan bli mycket kafs och att det är många i så fall som skulle ge andra cs-key's och cracks över fuska.se och crack,cd-key's,o.s.v är olagligt att sprida utan tillstånd och om man gör det över en hemsida och om det inte står något i reglerna om det så tror jag dom kan få böta mycket och bli stämda för att ge ut olagliga craks,cd-key's,o.s.v!

Har du någonsin tänkt så?

Redigerat av NossLoad
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lol jag tror det är så att man får inte prata om cracks,cd-key ,o.s.v för att det kan bli mycket kafs och att det är många i så fall som skulle ge andra cs-key's och cracks över fuska.se och crack,cd-key's,o.s.v är olagligt att sprida utan tillstånd och om man gör det över en hemsida och om det inte står något i reglerna om det så tror jag dom kan få böta mycket och bli stämda för att ge ut olagliga craks,cd-key's,o.s.v!

Har du någonsin tänkt så?

OJ, brytte mot reglerna nu jag hade mer en 4 rader. Förlåt fuska.se!

Snäälla, använd skiljetecken, blir ett innih*lvete å läsa annars...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snälla, get a grip! Att fuska på spel med koder och att ladda ner olagliga cd-keys för att kunna spela spel du laddat ner är TVÅ HELT OLIKA SAKER.

Trainers är en grej, men no-cd cracks och sånt? Herregud.

Såååå låst och såååå varnad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...