flewix Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Alltså jag har påstat typ minst 10 stycken "crack,cd-key,o.s.v" men varför får jag inte posta det !?? jag menar detta e la "FUSKA.se lr????Vad jag menar e att "FUSKA-->FUSKA PÅ SPELA SPEL UTAN CD-->"CRACK"TA/HÄMTA CD-KEYS O.S.V SVARA NU TACK !!VARFÖR INTE ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 För att det är olagligt att ladda ner cd-keys! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Darför att Cracks Osv är oliagligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 (redigerat) Alltså jag har påstat typ minst 10 stycken "crack,cd-key,o.s.v" men varför får jag inte posta det !?? jag menar detta e la "FUSKA.se lr????Vad jag menar e att "FUSKA-->FUSKA PÅ SPELA SPEL UTAN CD-->"CRACK"TA/HÄMTA CD-KEYS O.S.V SVARA NU TACK !!VARFÖR INTE ? Lol jag tror det är så att man får inte prata om cracks,cd-key ,o.s.v för att det kan bli mycket kafs och att det är många i så fall som skulle ge andra cs-key's och cracks över fuska.se och crack,cd-key's,o.s.v är olagligt att sprida utan tillstånd och om man gör det över en hemsida och om det inte står något i reglerna om det så tror jag dom kan få böta mycket och bli stämda för att ge ut olagliga craks,cd-key's,o.s.v! Har du någonsin tänkt så? Redigerat 18 Oktober 2005 av NossLoad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Kära du,det gäller på signaturen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Lol jag tror det är så att man får inte prata om cracks,cd-key ,o.s.v för att det kan bli mycket kafs och att det är många i så fall som skulle ge andra cs-key's och cracks över fuska.se och crack,cd-key's,o.s.v är olagligt att sprida utan tillstånd och om man gör det över en hemsida och om det inte står något i reglerna om det så tror jag dom kan få böta mycket och bli stämda för att ge ut olagliga craks,cd-key's,o.s.v! Har du någonsin tänkt så? OJ, brytte mot reglerna nu jag hade mer en 4 rader. Förlåt fuska.se! <{POST_SNAPBACK}> Snäälla, använd skiljetecken, blir ett innih*lvete å läsa annars... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Skiljetecken? Finns inget som heter så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 För att det är olagligt att ladda ner cd-keys! du kommer att åka fast fewix eller vad du hette Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Snälla, get a grip! Att fuska på spel med koder och att ladda ner olagliga cd-keys för att kunna spela spel du laddat ner är TVÅ HELT OLIKA SAKER. Trainers är en grej, men no-cd cracks och sånt? Herregud. Såååå låst och såååå varnad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg