Hoppa till innehåll

Priserna


Champion

Rekommendera inlägg

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tycker priserna är bra. Och föresten är fuska.se s forum ingen plats där mn ska spamma ihop fuska mynt och köpa något i affären. Här ska man prata och ha kul med andra och det spelar väll ingen roll vilket användarnamn man har eller vilken färg det står i. Jag tycker affären skulle vara till bättre nytta om den inte fanns!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hursomhelst det är skriva inlägg, fusk, recensioner och nyheter som det är meningen att vi ska göra, inte köpa glitter till namnet i affären. det är en rolig grej som man kan köpa saker för bara för skojs skull, eller bara samla på. visst kunde vissa saker vara billigare men det är bara att bita ihop och sedan sätta igång och posta och skriva fusk.

 

i så fall måste du ha överträffat dig själv genom att klicka på knappen med ordet "Svara" på i denna tråd! grattis! du har just skrivit ett inlägg!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker byta användarnamn saken ska sänkas till det förra priset. Vill gjärna byta namn. Alltid när jag ska logga in här på en annan dator så måste jag kolla i en tråd jag skrivit i och kopiera mitt namn, sedan skriva in lösenoret. Detta är jätte jobbigt för mig så jag skulle vilja byta namn. Men jag orkar inte pöjsa ut 5000 fm på det. Nu har jag sparat ihop FM en längre tid genom att bara skriva inlägg. Snart har jag 2000+ och jag orkar inte sms:a, så det blir det här namnet ändå. Kanske en protest lista skulle hjälpa? Men det får man då ta via PM. Men jag säger det igen, sänk priset på bytan användarnman!

Redigerat av ║╔╗║╔╗║╔╗║
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför tog du ens det användarnamnet då? Det var ditt val. Jag vill få ner varningskortpriserna, omröstningskortpriset och presentationspriserna. Användarnamnpriset tycker jag är bra för då byter inte alla namn hela tiden och man har mer koll på vad alla heter.

 

kanske för att jag inte visste att det skulle bli så då <_< Sen hade jag inte råd att byta tebax.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...