Dashier Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 (redigerat) Mario:Han är väldigt snabb på attacker slår väldigt snabbt och är bra pa alla andra saker hans B attack tar mycket för att vara en liten sak och är bra till att använda för till attack rörelse. Luigi:Han är väldigt svag flyger bort lätt men har en väldigt stark b attack och b+upp attack. Kirby:Denna gubben är bra som en combo gubbe alla hans attacker passar ihop tillsammans och tar rätt mycket. Fox:Fox Väldigt feg gubbe kan användas för att springa skjuta och massa andra saker, tar bra på smasher och är en rba combo gubbe. Pikachu:Detta är en snabb gubbe bra el attacker tar MYCKET och inget mer... Bowser:Han SUPER STARK Gubbe väldigt slö sådär bra combos. Klicka på namnen om du vill se bilder på gubben. Vill du ha mer guide posta in här så ändrar jag det och skriver in mer. :) Lycka till! Redigerat 20 Oktober 2005 av Dashier Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 §1.23 - Att använda bifogafunktionen i onödigt syfte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 (redigerat) Om man har spelet borde man veta hur gubbarna ser ut. Redigerat 21 Oktober 2005 av Dr.cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Alltså.. Jag skrattade när jag läste detta. En mening om varje gubbe. Lols. För det första, lär dig att sätta ut punkter m.m... För det andra, ta inte bara combos, smidighet och styrka. Skriv om dom är lätta o SHFFLA, WD:A, t.ex Luigi har bäst WD. Om dom e fastfallers, om dom har/vilken deras meteor smash är. Vilka dom har övertag mot vilka, och är dåliga mot vilka. Skriv dit några combos. Det där är bara lite av vad du kan skriva. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 HRC och BTT ska ju också vara med. Skriv lite till så bli det bättre. Och bilderna på Bowser, Luigi och Kirvy är störande. Annars var det bra. 2000 inlägg har jag jgord nu :):D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Alltså.. Jag skrattade när jag läste detta. En mening om varje gubbe. Lols. För det första, lär dig att sätta ut punkter m.m... För det andra, ta inte bara combos, smidighet och styrka. Skriv om dom är lätta o SHFFLA, WD:A, t.ex Luigi har bäst WD. Om dom e fastfallers, om dom har/vilken deras meteor smash är. Vilka dom har övertag mot vilka, och är dåliga mot vilka. Skriv dit några combos. Det där är bara lite av vad du kan skriva. Luigi har inte bäst wd, den är bara längst, och det suger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Eeeeh Kasst ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Luigi's ÄR bäst. Mindgames. SSBM går ut på mindgames. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 (redigerat) Luigis är inte alls bäst, den är längst. Och längst är inte bäst. Jag blir inte mindgamead av luigis WD, den är ganska förutsägbar. Jag skulle säga att Marth's är bäst. Vilket många andra också gör. Redigerat 22 Oktober 2005 av Triforceh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Nej falco Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Nej falco Jag glömde lägga till ett "s" >_>Jag menade att hans WD var bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Riktigt dålig guide. Står väldigt lite om varje gubbe, står inte det viktigaste och dessutom står det fel saker. (Jag visste inte att bowser var alkis...) Exempel: Kirby kan flyga. Borde stå. Marios och Luigis B-attacker är asdåliga. Tar ingenting. Luigi flyger på ett väldigt speciellt sätt (flyger åt sidan som en raket). Finns fler exempel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg