pollenallergi Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Du kan väl hunta själv? :P Eller hmm, ger du 100kk för 20 st? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 100K för 20St ja det kan jag göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 100K för 20St ja det kan jag göra 100kk 100 miljoner alltså. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Är i lvl 109 nu. Jag ska börja om, för att jag inte kan ha relith settet. :( Kommer att heta OldTimer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 100K för 20St ja det kan jag göra Ehh okej men hur mycket för 3st? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Är i lvl 109 nu. Jag ska börja om, för att jag inte kan ha relith settet. :( Kommer att heta OldTimer. Välkommen i gänget :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 ;/ Jag har räknat ut att jag kan använda relith på lvl 123 har en lång väg kvar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 hur säjer man saker till NPC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Nån som spelar Zelda Online: The Lost Realm? Vilken ras? Level? Eq? ^^. Spelet är nystartad och har funnits i en dryg månad, och det kommer nya uppdateringar varje helg. Det är inte så speciellt många som spelar, så var med från "starten"! http://zolr.blackrock.se Sprid till vänner och bekanta.. Jag är själv väldigt delaktig i att försöka sprida det nyaskapade MMORPG:et och hoppas att det kan bli stort, för idén är god. Genom IRC, gå även in på #zolr på QuakeNet. Vart kan man se hur mycket streng man hat ock sånt? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 För att sälja eller köpa saker trycka du bara på Trade i högerspalten när du är inne i en shop, om ni råkat ur för buggen att högerspalten är svart skriver ni /Trade. Samma sak med skillsen, de finns under Stats i menyn, annars skriv /Stats. Jag är level 124 (8 Mille till nästa level) och har Relith Warbringer som svärd, Relith Protector som sköld, Old Mans Armor och Deamon Cap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 är det någon som vet om man kan ha en häst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Nää, inte nu, men du kan ge förslaget så kanske det kommer senare. (#zolr @ Q-Net.) Förresten så har zolrcrew fixat nya kodare efter Tomteharald och det blir mer av spelet. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.