pollenallergi Skrivet 1 November 2005 Rapport Skrivet 1 November 2005 Du kan väl hunta själv? :P Eller hmm, ger du 100kk för 20 st? Citera
Spliffor Skrivet 2 November 2005 Rapport Skrivet 2 November 2005 100K för 20St ja det kan jag göra Citera
Slasktratt Skrivet 2 November 2005 Författare Rapport Skrivet 2 November 2005 100K för 20St ja det kan jag göra 100kk 100 miljoner alltså. :) Citera
Coojo Skrivet 2 November 2005 Rapport Skrivet 2 November 2005 Är i lvl 109 nu. Jag ska börja om, för att jag inte kan ha relith settet. :( Kommer att heta OldTimer. Citera
Spliffor Skrivet 2 November 2005 Rapport Skrivet 2 November 2005 100K för 20St ja det kan jag göra Ehh okej men hur mycket för 3st? Citera
Nyllet Skrivet 2 November 2005 Rapport Skrivet 2 November 2005 Är i lvl 109 nu. Jag ska börja om, för att jag inte kan ha relith settet. :( Kommer att heta OldTimer. Välkommen i gänget :P Citera
Spliffor Skrivet 2 November 2005 Rapport Skrivet 2 November 2005 ;/ Jag har räknat ut att jag kan använda relith på lvl 123 har en lång väg kvar :( Citera
Nimtro Skrivet 2 November 2005 Rapport Skrivet 2 November 2005 Nån som spelar Zelda Online: The Lost Realm? Vilken ras? Level? Eq? ^^. Spelet är nystartad och har funnits i en dryg månad, och det kommer nya uppdateringar varje helg. Det är inte så speciellt många som spelar, så var med från "starten"! http://zolr.blackrock.se Sprid till vänner och bekanta.. Jag är själv väldigt delaktig i att försöka sprida det nyaskapade MMORPG:et och hoppas att det kan bli stort, för idén är god. Genom IRC, gå även in på #zolr på QuakeNet. Vart kan man se hur mycket streng man hat ock sånt? :huh: Citera
Slasktratt Skrivet 2 November 2005 Författare Rapport Skrivet 2 November 2005 För att sälja eller köpa saker trycka du bara på Trade i högerspalten när du är inne i en shop, om ni råkat ur för buggen att högerspalten är svart skriver ni /Trade. Samma sak med skillsen, de finns under Stats i menyn, annars skriv /Stats. Jag är level 124 (8 Mille till nästa level) och har Relith Warbringer som svärd, Relith Protector som sköld, Old Mans Armor och Deamon Cap. Citera
Filiandor Skrivet 2 November 2005 Rapport Skrivet 2 November 2005 är det någon som vet om man kan ha en häst? Citera
Slasktratt Skrivet 2 November 2005 Författare Rapport Skrivet 2 November 2005 Nää, inte nu, men du kan ge förslaget så kanske det kommer senare. (#zolr @ Q-Net.) Förresten så har zolrcrew fixat nya kodare efter Tomteharald och det blir mer av spelet. :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.