Juppy Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Konsolen e den snyggaste i historien, och kontrollen är det minsta bekämret med tanke på att Sony GARANTERAT kommer göra dom gammla kontrollerna till PS3 format! Dessutom, vem bryr sig om konsollen! det e ju spelen som man vill åt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Den e jätte fin =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Det är väl inge fel på den heller?, kontrollen kanske är ful, men det är nog tänkt att det ska vara bekvämt att hålla den ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 konsollen ser rätt snygg utt. men dosan är rätt ful men den kan ju kanske vara rätt skön att hålla i. om det är nån som provat skriv vad ni tyckte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 den dosan kan inte vara skön att hålla i iaf isåfall heter jag Karl-Bertil Jonsson <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 den dosan kan inte vara skön att hålla i iaf isåfall heter jag Karl-Bertil Jonsson <_< tja karl-bertil jonsson <_< ... hur kan du veta det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 den ser bara obekväm ut :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 den ser bara obekväm ut :huh: jo det kan jag hålla mig dig om... men jag tror ite att dom skapar en ny konsoll som har tagit sån tid o sen gör kontrollerna obekväma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Jag säger bara: Underbar design på både kontrollen och konsollen (förutom att kontrollen ser ut som en bumerang, men ändå). Dom är ändå ra mycket snyggare än en av deras konkurrenter: Nintendo Revolution. Där kan vi snacka ful och oskön kontroll och konsoll. Så jag säger PS3-design rules. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounty_hounter Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Jag har sett många olika format av ps3!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Själv säger jag bara Xbox 360 Rules ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Spelar roll hur den ser ut bara den är bättre än xbox och nintendo! :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg