fillekille91 Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Vet något ett program som man kan ladda ner hemsidor???? Förutopm Frontpage 2003 gör det funkar inte på min dator... Jag har Office XP på min dator och Dreamweawer MX 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Du kan köra klassikern Anteckningar. Ta en snabbkurs i Internetkodning och sen är det bara att börja skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Finns inte många fler n dem ni har sagt. Men DW funkar alldeles utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Coffe cup är väldigt bra, jag rekomenderar det. (Java script och HTML) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Front page äger! Synd bara att det kostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 jag gör hemsidor själv i anteckningar.går lättast tycker jag när man lär sig alla saker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 microsoft inter dev.... fast det är mest serverside kodning och det kostar ungefär som Dreamweaver (som redan är svindyrt) fast tre-fyra gånger mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Hmm. Jag gillar att använda word. Tro't eller ej men det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 ... Uselt. Det blir ju _ när man trycker på enter där. Använd Word att skriva brev, och texter o.s.v. inte som en wedsideeditor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Du måste ha en konstig version av word... Tryck på "Skapa nytt office dokument" på Start menyn, och välj sedan "Hemsida" eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Det går inte i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Konstigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.