Icey Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Vad är TFT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 31 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Vad är TFT? The Frozen Throne Corn32: Vi gör banan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Den handlar om: Du väljer en hjälte du tränar i levlar och köper item till. Du är bara hjälten. Banan utspelar sig i Ashenvale forest där onda Grunts invaderar från alla håll. Man ska gå omkring och döda dom och skaffa krigare. Ungefär... Intresserad...? Jodå. Men jag kan inte göra campain. Jag vet hur man ändrar units namn, skills, uppgraderingar och sånt, så jag kan ganska mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 1 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Den handlar om: Du väljer en hjälte du tränar i levlar och köper item till. Du är bara hjälten. Banan utspelar sig i Ashenvale forest där onda Grunts invaderar från alla håll. Man ska gå omkring och döda dom och skaffa krigare. Ungefär... Intresserad...? Detta kommer inte bli som en campaign... Detta blir 1 bana. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 World of Warcraft är redan utvecklat och släppt för länge sen :rolleyes: Zer0, har du änns spelat WoW till lvl 60? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 1 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 World of Warcraft är redan utvecklat och släppt för länge sen :rolleyes: Ja, men jag tycker ändå Wc3 e bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 jag tycker också att Wc3 är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 2 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Men vill någon vara med? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HazMupp Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Men vill någon vara med? :blink: a jag :angry: skriv här om du vill ha med mig pro:et Caobei :gitarr: :gitarr: :gitarr: :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 29 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 a jag :angry: skriv här om du vill ha med mig pro:et Caobei :gitarr: :gitarr: :gitarr: :meddum: <{POST_SNAPBACK}> Oooh shit, var typ 2 år sen jag gjorde den här tråden... Hade helt glömt av den. Känns inte som någon större idé att göra den nu, med tanke på hur populärt WoW har blivit. Så tyvärr... så blir det nog inget. Men tack iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HazMupp Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 TVÅ ÅR!!!!!! Skulle skrivit när du slutade ju :( :angry: :angry: :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Men snälla vadå? Du drar upp en 2 år gammal tråd och blir besviken på att det tråden handlar om inte är aktuellt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.