Klara_Stjarnljus Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Min är Il Mare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Team America Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Gladiator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Eurotrip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Beck: öga för öga såg den i måndags Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Hmm, minns inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Madagaskar. Pixar underhåller publikenmed sina animerade små varelser som hoppar omkring. Älskar dom, fast jag är lite gammal för det. ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Sagan om Konungens Återkomst Extended Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Kim Novak badaded aldrig i Genesarets sjö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sith Lord Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Gladiator :) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Starship Troppers 2... SKITDÅLIGT!! Kassast i världen! Satt och kämpade mig genom filmen i en och en halv timme. Känner mig stolt, som kan orka titta genom en så smörja. Har man inte sett ettan, så hajar man INGENTING. Ååh, fy, man skäms ju att man äger dvd:n... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Goal. (När kommer första fotbollsfilmen där huvudpersonen inte är en diva som gör alla mål? När kommer första fotbollsfilmen om en vänsterback med tröjnummer Två, och inte kommer ifrån bondlag i USA till toppenklubb i storland på två veckor? Snälla. Herregud. - Och alldeles självklart framställs Beckham bättre än Zidane även i denna film). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.