Gäst Skellington Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Skrivet 26 Oktober 2005 Beck: öga för öga såg den i måndags Citera
Pulpen Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Skrivet 27 Oktober 2005 Madagaskar. Pixar underhåller publikenmed sina animerade små varelser som hoppar omkring. Älskar dom, fast jag är lite gammal för det. ;P Citera
Megaklumpen Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Skrivet 27 Oktober 2005 Sagan om Konungens Återkomst Extended Citera
Gäst jocke2004 Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Skrivet 27 Oktober 2005 Kim Novak badaded aldrig i Genesarets sjö. Citera
Gäst The heroin Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Skrivet 27 Oktober 2005 Starship Troppers 2... SKITDÅLIGT!! Kassast i världen! Satt och kämpade mig genom filmen i en och en halv timme. Känner mig stolt, som kan orka titta genom en så smörja. Har man inte sett ettan, så hajar man INGENTING. Ååh, fy, man skäms ju att man äger dvd:n... Citera
Slasktratt Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Skrivet 27 Oktober 2005 Goal. (När kommer första fotbollsfilmen där huvudpersonen inte är en diva som gör alla mål? När kommer första fotbollsfilmen om en vänsterback med tröjnummer Två, och inte kommer ifrån bondlag i USA till toppenklubb i storland på två veckor? Snälla. Herregud. - Och alldeles självklart framställs Beckham bättre än Zidane även i denna film). Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.