Hoppa till innehåll

11 September 2001 Fake


micro

Rekommendera inlägg

Då är detta en dålig debatt och bör stängas. Anmäler

 

Vadå? Bara för at det endast är jag som tror en sak bland de som läser här så borde man väll få ha kvar debatten? Eller vad mener du?

 

Sen är det abbsolut inte bara jag om man tittar utanför detta forum. Finns säkert 100 tusentals anhängare till denna ide. Tydligen så gjorden nyligen en undersökning i Tyskland där 30 % av de tillfrågade trodde 911 var en insider grej.

 

Men tiden kanske inte är redo för oss här i kalla sveriga, vi är ju lite trögare...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 74
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Vad är du för en bakvänd rasist. Och varför i hela friden skulle någon i WTC vilja riva det. Bara terrorister har motiv för sådant. Tror du på att CIA övervakar alla ? Eller att Presidenten bara är en marionett för en massa gubbar som styr USA igentligen, Eller att regerigen utför "mind controll" expriment i Area 51 ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är du för en bakvänd rasist. Och varför i hela friden skulle någon i WTC vilja riva det. Bara terrorister har motiv för sådant. Tror du på att CIA övervakar alla ? Eller att Presidenten bara är en marionett för en massa gubbar som styr USA igentligen, Eller att regerigen utför "mind controll" expriment i Area 51 ?

 

nu har ju faktiskt NSA (national security agency, de ska skydda usa från spionage) erkänt att de har en övervakningscentral som övervakar email och internettrafik. nu diskuteras det iofs hur omfattande det är men... iaf är det inte det som denhär debatten handlar om.

 

dessutom borde väl inte USA invaderat Afghanistan om de visste att ingen av dem hade något med det att göra? men visst finns det otroligt mycket som vi vanliga dödliga inte vet om. och det kanske är tur...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. holland

2. xade måste du alltid köra över folk?

3. vafan kallar ni dem för muslimer för (hets mot folkgrupp) kalla dem terrorister, för de är va de är.

 

jaa men det finns massa mördare och terrorister och annat sjukt folk som är kristna och det spelar ingen roll om dom är muslimer för islam stödjer inte terror av något slag
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Därför att jag är mycket intresserad av religion men jag är inte muslim eller tillhörande av någon religion. Och jag vet att Koranen inte stödjer våld överhuvudtaget. Det står att man bara få attackera om man blir attackerad och det misstolkar vissa muslimer och då blir det fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...