micro Skrivet 1 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Då är detta en dålig debatt och bör stängas. Anmäler Vadå? Bara för at det endast är jag som tror en sak bland de som läser här så borde man väll få ha kvar debatten? Eller vad mener du? Sen är det abbsolut inte bara jag om man tittar utanför detta forum. Finns säkert 100 tusentals anhängare till denna ide. Tydligen så gjorden nyligen en undersökning i Tyskland där 30 % av de tillfrågade trodde 911 var en insider grej. Men tiden kanske inte är redo för oss här i kalla sveriga, vi är ju lite trögare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Vad är du för en bakvänd rasist. Och varför i hela friden skulle någon i WTC vilja riva det. Bara terrorister har motiv för sådant. Tror du på att CIA övervakar alla ? Eller att Presidenten bara är en marionett för en massa gubbar som styr USA igentligen, Eller att regerigen utför "mind controll" expriment i Area 51 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 1. holland 2. xade måste du alltid köra över folk? 3. vafan kallar ni dem för muslimer för (hets mot folkgrupp) kalla dem terrorister, för de är va de är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Vad är du för en bakvänd rasist. Och varför i hela friden skulle någon i WTC vilja riva det. Bara terrorister har motiv för sådant. Tror du på att CIA övervakar alla ? Eller att Presidenten bara är en marionett för en massa gubbar som styr USA igentligen, Eller att regerigen utför "mind controll" expriment i Area 51 ? nu har ju faktiskt NSA (national security agency, de ska skydda usa från spionage) erkänt att de har en övervakningscentral som övervakar email och internettrafik. nu diskuteras det iofs hur omfattande det är men... iaf är det inte det som denhär debatten handlar om. dessutom borde väl inte USA invaderat Afghanistan om de visste att ingen av dem hade något med det att göra? men visst finns det otroligt mycket som vi vanliga dödliga inte vet om. och det kanske är tur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 November 2005 Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Sådant gör vi i sverige också. Det är någon mynidighet som har erkänt att de gör sådant. De har en dator som väljer ut stick prover. Skriver du att du skall döda kungen imorgon och det väljs ut för prov så ligger du illa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 1. holland 2. xade måste du alltid köra över folk? 3. vafan kallar ni dem för muslimer för (hets mot folkgrupp) kalla dem terrorister, för de är va de är. Men terroristerna var muslimer... bara att acceptera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 1. holland 2. xade måste du alltid köra över folk? 3. vafan kallar ni dem för muslimer för (hets mot folkgrupp) kalla dem terrorister, för de är va de är. jaa men det finns massa mördare och terrorister och annat sjukt folk som är kristna och det spelar ingen roll om dom är muslimer för islam stödjer inte terror av något slag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 hur vet du det? jag tror starkt på det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Därför att jag är mycket intresserad av religion men jag är inte muslim eller tillhörande av någon religion. Och jag vet att Koranen inte stödjer våld överhuvudtaget. Det står att man bara få attackera om man blir attackerad och det misstolkar vissa muslimer och då blir det fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 tro på det om du vill... om du mår bättre av det ska jag inte störa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 hur vet du det? jag tror starkt på det iaf Det gör inte muslimerna. Knappt 1% av alla muslimer tillhör den grenen som är fär terrordåd. Så hu kan du tro någon om en annan religion, fast det inte ens finns i religionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Jag tror vad jag vill, och nu råkar jag tro på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.