Filiandor Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 det är bara att ta fram bössan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Tror du att Link the legend har en bössa?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 tur att du sa 7-8 åringar för jag är 9 år :)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Men alltså tror du han menar ALLA 7-8 åringar då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Ja, vad göra? Får väl säga att de förbanne mig skulle kommit för en vecka sen, och ge dem gamla klubbor som ingen känns vid. Om jag nu kan bända loss dessa klubbor från burken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Man blir ju Utskämd då. Jag skulle kunna göra det,jag skäms inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Du går ut genom bakdörren(du har laddat med vattenballonger fyllda med tomatsås), och kastar helt enkelt på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 (redigerat) Nene. Tre eller fyra stycken femåringar står och bara glor på dig med öpnnem mun. Inte lite pinsamt? Redigerat 4 November 2005 av Icey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Nej,då är det bara att ta fram godis och studsa omkring och kasta godis överallt. Ja,det är lite konstigt.Men helt normalt om det vore jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klara_Stjarnljus Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Sätt en skylt på dörren där det står: Halloween är den 31:e, välkommen tillbaka nästa år, Gör ni något så polisanmäler jag er! eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Hmm det är väl lätt att skrämma 7-8 åringar osv. men som de "flesta andra" sa så kan man väl klä ut sig till något ruskigt XD Men én gång i vårt förra hus kastade några nördar ägg på vårt fönster, UTAN å knacka på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.