Filiandor Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 (redigerat) Någon som spelar dofus? ifall innte gå in på dofus.com och ladda ner det :D Redigerat 31 Oktober 2005 av Filiandor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Okej, Men vad gör man på det spelet? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Orka... Spela Zelda online istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Ja det är bra men nu är servern nere Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Orka... Spela Zelda online istället. Har tröttnat... Och nu idag när jag får tebax min dator så kör jag igång med WoW igen. Aja, tebax te ämnet... Ja det e rätt kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 31 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 ja det är lite anorlunda en vad andra spel är. men det är kul. jag heter Filiandor och är i lv 9 tror jag... vad är ni för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 2 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2005 Är det ingen annan som spelar spelet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 3 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Orka... Spela Zelda online istället. Dofus är mycket bättre än zelda online tycker jag. för man kan ju inte göra nåt på zelda ju. fast zelda är ganska kul men dofus är nog roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Hur går man ?? Och alla pratar ju italienska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Orka köra not som man moste ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Ok Jah Vet inte vad Dofus är Berätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinjaj Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Dofus är numera P2P om ni undrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.